3. lokakuuta 2013

Miksi koskaan sinut kadotin

Juttelin Suvin kanssa pitkästä aikaa. Oli jotenki tosi kivaa, tuli hirveen nostalginen olo kauhee ikävä sitä ihmistä. Miu :c Meistä löyty kaks yhteiskuvaa, jotka ehkä voittaa kaikki.
ekat kaverikuvat Suvin kanssa :3
Mä muistan kun me tutustuttii Suvin kanssa. Oikeesti siis se ihminen oli jotain niin ihanaa. Sen luokse pysty aina menee ja siis me juteltiin ihan älyttömän paljon. Olin Suvin semmonen pikkunen, taian olla edelleen :3
Me taidettiin Suvin kans nähä ekaa kertaa joskus syyskuun alussa, minkä jälkee alettiin juttelee eka galleriassa ja sitten vasta facebookissa. Sitte me alettiin näkee useemmin keskustassa. Siit ihmisest tuli mulle oikeesti ihan älyttömän tärkee, niin se on edelleen.


Ekan kerran ku menin Suville, Jassuki oli siellä. Tais olla syysloma aluillaa sillon. Suvi ja Jassu alko tekee jotain ruokaa, mä menin keittiöö ja sitte jotenki Suvi onnistu roiskuttaa kaikki mustikkakeitot pitkin hellaa. Oli siinäki meillä kokin alku :3 Siinä sit siivoomaa ja mä nauran ja itken samaan aikaan. Tuotin tuol kämpäs sillon ainoostaan huonoo onnee :c


tämmöstä jälkee

 Suvi. Mitä mulla tulee siit ihmisest mieleen? Ikävä, Tampere, seura, kahenkeskiset tyttöjenillat, se viikko ku olin sen luona yötä koska kotona ei ollu hyvä olla. Suvi oli mulle semmonen tuki ja turva. Meillä oli oikeesti niin parasta aikaa aina kahestaan. Me naurettiin ihan liikaa, me juoruttiin, juteltiin, itkettiin, syötiin, nukuttiin, riehuttiin. Tän reilun vuoden aikana me ollaan ehitty erota ja alottaa alusta, puhtaalta pöydältä. Tää on kivaa, koska musta oikeesti taas tuntuu et oon saamassa yhtä mun elämän tärkeimmistä ihmisistä takasi. Suvi on muuttanu mua tosi paljon ja sillä oli aika paljon merkitystä siin mimmoi oon nyt tässä vuoden sisään ollu. Ei, en oo mielistelly mut oon pyrkiny pitää esim mun luonteen hyvällä puolella.

Tän parempaa ei oo :c
Toi on ehkä paras kaverikuva meistä kahesta. Mut sitten ku meen käymää Suvin luona Tampereella nii meiän on _pakko_ ottaa parempi kuva! Missä näkyy me molemmat, kunnolla :c Mä tahdon semmoisen ! Mut ihan ekana mä haluan ylipäätään nähä Suvin. Mä haluan taas viettää sen kanssa aikaa. Muistan ku kesällä nähtiin ja meillä oli pientä pahaa kitkaa mein välillä. Mä pyrin välttelemään Suvin silmiä ja olin muutenki Suvii kohtaa tosi kylmä. Mut sitten me puhuttiin. Taino, Suvi puhu ja mä jäädyin. Suvi tokaskin siin tilantees, että "en oo nähny sua varmaa ikinä noi hiljasena". No mä jäädyin, koska Suvin puhe oli pelkästään totta ja mä oikeesti tajusin kui mulkku olin sillonkin. Mut sen jutustelun päätyttyä, sovittiin et alotetaan puhtaalt pöydält. Oltiin sinä päivänä juomassa ja loppuilta olikin oikeesti huisinhauskaa ku meki oltiin taas kunnol väleissä Suvin kanssa. MÄ TAHDON MUN SUVIN LUO :c 



Sitte vielä tää kuva. Ensimmäinen kuva meitsist vissii Suvin puhelimessa. Tää on myös Suvin taustakuvana :3 Se nainen on ihan höpö ja mun tulee koko ajan enemmän ikävä sitä.

28.1. enna housut jalkaan

2 kommenttia:

  1. Äää mä näin sut tänään, istuit siinä sokosta vastapäätä! Olin vaa sillei omg sä oot tossa penkillä O.o

    VastaaPoista

Leave a comment, please!