10. lokakuuta 2013

Dark chest of wonders

Mistä tällä kertaa kertoisin. Mun paheet. Ei niitä montaa oo. Ehkä sen takia onki hyvä kertoo niistä, eipähän tuu pitkää tekstiä. Mä lasken itelläni paheiks tupakoinnin, alkoholin, hultittoman rahankäytön, liiallisen mustasukkaisuuden ja itsekkyyden. Noista onkin hyvä kertoa.

1. Tupakka
Siitä en pääse yli enkä ympäri. Oonhan mä kovasti yrittänyt lopettaa, uudesta vuodesta lähtien oon koittanut valmistella mun aivoja nikotiinittomaan elämään mutta hyvin savuaa vielä. Tupakasta puheen ollen, voisinkin käydä tupakalla. Mutta siis tosissaan. Alotin tupakoinnin kunnolla vuos sitten kesällä. Eihän mun pitäny ollenkaa alottaa mut jotenki se vaa lähti siitä. Ja mä tein sit uutena vuotena lupauksen, että lopettaisin. En lopettanu. Seuraavaks kelasin, et tupakoinnin lopettaminen voiskin olla mun synttärilahja itelleni. No, synttärit tosissaan oli kesäkuun alussa enkä varmaa ikinä oo polttanu näi paljoo päivän aikana mitä nykyää.. Hyvä mä, taino hyvä mun keuhkot. Siinä minä pikku tupakoitsija. Hyihyi. Mut tää oli tosiaan viel sitä aikaa ku olin tosi poika. Olin poikamaisena paljon kuumempi mitä nykyää.. Mutta sille ei voi mitään, että ihmiset menee ja muuttuu tällee. Niin se vaa menee, tää on sitä elämää. Ja olin vaa rennompi tommosena, en mä tiedä. Jotenki semmoi kutina, et nyt ku oon naisellisempi nii oon paljo hiekkapillumpi. Eih, ei kivaa. Pitää laittaa itenni johonki kunnon kuritukseen täällä kotona. Varmana häviää mun hiekkapimpymäisyys. Ei se oo muitten puolesta kiva, jos mä meen ku myrsky eteenpäi ja rageen iha liikaa. Mut mun raget välillä johtuu siitäki, jos en oo saanu tupakkaa. HAHA! Eli varokaa ihmiset siinä vaiheessa ku mä alan lopettaa tupakanpolttoo....

2. Alkoholi
Ja sen liikakulutus ajoittain. On ihmisiä, jotka käyttää alkoholia muakin enemmän mutta itelleni tää nykyinen määrä mikä menis kurkusta alas on liikaa. Se, että mä saatoin oikeesti pitää kuukauden ajan koko ajan kaljan pari jääkaapissa alko menemään vähä yli. Olin mä tossa kolme viikkoo juomatta itseasiassa mutta sitten lähti taas vähä lapasest perjantaina, ku oltiin mun kämpillä juomassa porukalla. Ja edelleen kaks kaljaa jääkaapissa. Hmm. Nyt kuha selviin tän viikkosist kavereitten tupareist nii sit alotan taas sen absolutisti elämän. Hyvältä kuulostaa, niin munki mielestä.
Meinaan, että alkoholin vaikutuksen alasena mä oon joko itkunen, rageen ihan vitusti liikaa, mökötän ja pidän mykkäkouluu tai sitten oon ylihilpee. Ja nyt lähiaikoina päällimäisinä moodeina on ollu rage ja itku. Nii ei kauheesti innostais enää itkuskella pitkin jkl.

3. Hultiton rahankäyttö
Hyi, mä niin vihaan puhuu tästä. Porukat on jaksanu toitottaa mulle tästä aiheesti niin ikuisuudet, että alkaa tulee korvista ulos. Mutta kun mä en vaan sitä rahaa osaa käyttää. Mä en tajua mikä ongelma siinä oikein on. Ei mulla kuitenkaan oo sitä rahaa nii paljoo, et mulla olis muka jotai mahollisuuksii käyttää sitä miten vaa. Mun pitäis osata säästää ja käyttää ne mun pikkuvarat kaikkeen järkevään. Esim semmosiin asioihin mitä tarttisin tänne kotiin. Mutta eih, mä ostan karkkia ja ruokaa. Tai leffoi tai jotain. Tsiisös. Rupeen lyömää kohta päätä seinää tän takia ku en opi.

4. Liiallinen mustasukkaisuus ja itsekkyys
Myönnän, että mä vetäsäsen kilet ihan turhasta ja tyhjästä, mikä on tosi perseestä sitä toista osapuolta kohtaan. Ja sitä kolmatta. Nomutta kyllä mulla tulee mustasukkasuuskohtaus niskaan, jos joku onkin kiinnostavampi ku minä. Mutta sekin kiinnostavuus saattaa johtuu siitä, että mun kanssa sitä ollaan 24/7 ja muita näkee kerran päivässä. Joo, tajuan. Yäh, mut tämmönen mä oon. Jos ei pää kestä nii kävele. Mä oikeesti oon yrittäny hillitä mun mustasukkasuutta ja oon osittain siinä onnistunukki. Oon vaa päättäny olee välittämättä. Mutta jos pitäis kokonaa olla olematta mustasukkanen nii IN YOUR DREAMS, ei tuu onnistuu multa ikinä. Koska välillä pelkästää jo se, et puhut jolleki ilosemmi ku mulle, aiheuttaa mulla mustasukkasuuden tunteita. Tiedän, hullua.
True story
Mä olen itsekäs ihminen. Mä haluan pitää asiat itelläni. Mun rahat on myös mun rahat. Samoin mun tupakat. Mun ruuat ja mun mässyt. En mä jaa nii kellekää. Ja jos nukun nii sillon mä myös nukun. Mä en herää kenenkää soittoihin tai viesteihin keske kaiken. Ihmisissä sama. Jos joku on mun paras kaveri ni sehän ei lähe kävelee noin vaa ja ala kaveeraamaa jonkun muun kanssa. Tai, jos joku ulkopuolinen tulee omimaan mulle rakkaimpia ihmisiä. Ah, että mun silmistä lyö liekit ja se on aina niin niin lähellä ettenkö olis vetämäs sitä turpaan siin samantie. Mut oon tätäki koittanu hillitä samalla tapaa. En mieti sitä, unohan sen, en välitä. I don't give a shit. Annan ihmisten mennä niiku ne ite haluaa ja kenen kanssa vaa. Menkööt vaikka sänkyy asti. Niiku niin ja näin ja noin, mmmmmmmm ;---))))))

Okeiokeiokei, nyt meni jo yli. Helvetti, ku alkoki taas ärsyttää. Mur, eih nyt lopetan. En vaan välitä. :-) Ei tämmöi asia kuulu mulla millää tapaa, NOU. Silti mä vaa aina tökkään nokkani muitten asioihin. Miksen mä ikinä opi?


Tsiisös. Mä tiedän, että tästä postauksesta tuli aika tekstintäyteinen muttakun en mä keksiny mitää kivoi kuvia :c Nomutta joo, ehkä se ei haittaa. kerrankos taas pitkästä enemmä tekstiä ku kuvia. Joo. Ajatellaa näin. Nyt mun pitää ruveta siivoomaa tätä huonetta ja valmistumaan keskustaan lähtöön. Ja jos mä viel tänää oon menossa sinne Sinnalle yöks nii huaaah, mulle tulee kiire, koska pitäis jostain repästä 7,40. Help meh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!