25. lokakuuta 2013

Sä et selvästikään tajua mitä mä tarkotan

Mun käy oikeesti sua sääliks. Haluat tehä asioista liian vaikeita. Sä varmaan luulet, ettei sulle valehdella ikinä. Väärin, kyllä sulle valehdellaan. Ihan samalla tavalla niinkun säkin. Kaikke ne valheet "rakastan sua" "oot mulle tärkeintä" "sun takia oon elossa vielä" "jotkut sanoo 'oot mulle ku sisko mut mulle sä _oot_ isosisko". Luuletko, että noista asioista valehtelu auttaa mua luottamaan? Tai mitä tapahtuu mun luottamukselle myös muita ihmisiä kohtaan, kun tajuan sun valehdelleen mulle noissa? Mun luottamisesta tulee olematonta ja mun kaverisuhteet kärsii sen takia.
Mun psyyke alkaa pettämään, koska en tiedä kelle mä voisin puhua mun asioista. Mä löydän itteni vielä joku päivä taas osastolta ellen kasaa itteeni, ellen unoha sua täysin. Mä en olis halunnu tehä tätä päätöstä mut mä en jaksa. Sitten sä viel kehtaat vaikuttaa siltä, ettei sua ees kiinnosta kui paskan olon sä oot mulle saanu aikaan. Mä en halua muistaa sua. Mä en halua muistaa sun naamaa, ääntä, tekoja. En mitään. Oot kuollu mulle.

hei ymmärrä 
sä olet kivi mun kengässä 
oot mun tiellä

mua kyllä kantaa vielä maa 
en tarvinnutkaan siihen koskaan sua 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!