8. lokakuuta 2013

He stood there with his knife but we had spoons and fire

Kerranki jaksoin kaivaa mun kunnon kameran taas kaapin pohjalta käyttöön. Se tunne kun hieman laitoin hiuksia ja ehkä vähän silmiin jotain ylimäärästä ja säätelin vähän valoja mun huoneeseen. Ah, pikku omatekone studio, mikä vähän kusi valotuksen suhteen mutta silti. Mun mielestä tuli kivoi kuvii, mitä mieltä?





Alimmassa kuvassa on tarkotuksella semmoi efekti, mikä heittää tommosen hassun keltasuuden kuvaan. Mut mun mielestä näyttää kivalta. Hyvin muute huomaa, et takana on muutama lyhyil yöunil läpästy yö. Mukavat mustat alueet mun silmien alapuolella (as known as silmäpussit). Hohhoi, ehkä alan taas nukkumaan. Kuvatki saattais näyttää paremmille.

Tekstin otsikko on yhdestä biisistä. Soley - Kill the clown. Löysin ton artistin Petun kautta keväällä 2012 enkä vieläkään oo ehtiny kyllästymään ton naisen biiseihin. Suosittelen kuuntelemaan. Vähän erilaista musiikkia verrattuna tän pvän popituksiin. Semmosta rentoo nukahtamismusiikkia. Ihanat sanat ja melodia.

Ehkä mä kuolen perjantaina, ehkä en. Sitten nähään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!