7. lokakuuta 2013

Lähiarkistoa ja video toukokuulta

Mä löysin ehkä höpöimmän videon mun puhelimesta. Siis se on toukokuulta ja me ollaan Roopen kanssa Jusulla. Se on oikeesti aika tosi sulonen. Ricokin on siinä! Nyt mun pitää vaan oottaa, että se siirtyy mun puhelimesta koneelle bluetoothin kautta. Ottakoot oman ajan sen kanssa, mulla ei ole kiire mihinkään!

Videoista puheen ollen. Mä kuvasin äsken kakskin videoo mutta ne on todella järkyttäviä. For real. Mut jos mä saisin esim Jusulta kameraa lainaan ja jotenkin ehkä muutettua mun ääntää sen verran ettei se kuulosta kissan raiskaukselta nii voisin ehkä ajatella jonkin näköstä videopostausta? Hyvä vai huono idis? Yh, help meh.
En mä tiedä, kuolkaa tolle videolle. Mä en tykkää mun äänestä yhtään enkä itestäni muutenkaa mutta tuota tuota, tuskin toi nyt iha täysin tappava sitten kuitenkaa oo.



Sit semmoi, että tsekatkaa tää pien muutos meitsis! Olin viel maaliskuussa 2013 melko pyörees kunnos. En sitte tiiä mitä on tapahtunu mut nykyää oon aika pikkanen. Jopa poikie puolen 170 kokoset housut menee mul jalkaa! Ei ois menny ees kuukauskaa sitte viel ._. This is so weird. Mutta kivaa! Useempikin ihminen on huomannu tän muutoksen mussa ja mun nuorin isosisko oli ihana, kun se tuli sanomaan mulle "MITÄ SULLE ON TAPAHTUNU?! OOT NIIN KUIHTUNEEN NÄKÖNEN!". Aww, niinhän mä olen vähän kuihtunut. Mutta vain vähän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!