28. lokakuuta 2013

Video ja mä voisin oikeesti repiä päitä

Musta tuntuu, että mua ärsytetään tahallaan. Tiietään, etten tykkää jostain asiasta mut silti niitä asioita tehdään. Tuntuu niin turhauttavalta enää ees sanoo mistään yhtään mitään, kun ei mun mielipidettä kuunnella. Jätän nyt tämän tähän eli alotan tän "i don't give a single fuck"-jutun. Mä en vaan jaksa enää välittää. En jaksa aina ärsyyntyy siitä mitä ihmiset tekee. Paskotkoon mut vaan. Haha, muuri nostettu, joten mua ei riko enää mikään. Ihmiset, jotka huomaa mun käytöksessä jotain muutoksia etäisyytenä tai kylmyytenä niin tämä on se syy.

Tein tänään videon mun iphonella. Mun naama vääntyilee omituisesti melkein koko ajan ja kuulostan kamalalta, en edes ihmiseltä. Ehkä tänään teen videon missä kerron mun ärsytykset. Tai kerron mun paheista tai jotain. Can't say. Todennäkösesti vaan selitän turhaa kuraa enkä jaksa miettii mitää sen suurempaa.





Kivoja asioita on ne, että on tupakkaa, ruokaa, cokista ja katto pään päällä. Tupakka on kaveri näinä vitutusaaltojen aikana. Että mä vihaan näitä hetkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!