18. lokakuuta 2013

It's probably cause you think you're cooler than me

Mä en tiedä parempaa tapaa kertoo tästä parista päivästä tääl mun porukoilla. Nää kuvat kuvaa tätä ehkä parhaiten. Kahvipyrytys ja ton jälkeen haravoimaan, parasta ehkä tai sitten jotain niin kamalaa. Ainaki oli vaikeuksia päätyy tonne ulos paskasateeseen. Mutta tässä fiilikset eiliseltä.









En mä tiedä, naurattaa ku näitä kattoo. Sekin huvittaa, että haravoin vielä eilen illalla kasin aikaan, ku lunta oli muutama sentti maassa enkä ees nähny missä niitä lehtiä oli. Huips, itkin sisäisesti ja nauroin ulkoisesti. Hoin itselleni "haravointi on ihanaa. niin on kivaa, nautin. parasta mitä tiedännnnn...", että pystyin jatkamaan.
Roope seisoo vieressä ja nauraa. Teki välillä mieli heitellä sitä mädillä omenoilla :3 ÄH(-)ÄH. Mut sisällä ootti kahvinkeitin ja ruokaa, sohva ja glögi, yöllä sitten kodikas peti meiän porukoilla, parvella. Huisin kivaa. Tänä aamuna sitten herätyssirkus alkoi pyörimään puoli seiskan aikaan. Heräsin joskus kasin jälkeen, Ropsu vasta ennen ysiä. Herätyssirkuksella tarkotan mun kummipoikaa ja samalla siskon nuorimmaista Akselia. Oh noes, miten se jaksaakin.


Taivaalta tippuu edelleen aina ajoittain valkoista ja märkää eli lunta ja mun konssit ei ehkä kestä näitä arktisia olosuhteita. Mä pelkään niitten puolesta. Niitä kenkiä ei ainakaan oo tarkotettu haravoimiseen tai lumessa telmimiseen. Sen oon huomannu. Nyt Lana Del Rey ja jälkiruokakahvit. Ehkä me pyrytetään vielä illalla, who knows. derp.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!