2. syyskuuta 2012

Unelmaelämää - SIMS

Alotin mun aamun Simsillä. Uujee. Mun perheet oli ihan rappiolla siellä :c Kauheita alkoholisteja, joi sillonku en ollu näkemässä. Päästin heidät kärsimyksistään lopettamalla perheen. u_u Parhain menetelmä kaikkien näkökulmasta katsottuna.



MUTTA ÄÄH, toi ei ollut se mun varsinainen asia (, vaikka otsikko liittyykin tohon XD). Lähinnä mä vaan sitä, että mä kävelin eilen mun jalat niin murskaks kun kävelin keskustasta niin hevon pyllyyn, eli siis Kuokkalaan, Santun kämpille. Mutta sittne mun puhelin päätti ruveta pelleilee ja sammuili koko ajan, vaikka akkua oli niin viidennes vielä jäljellä. En pystyny soittaa Tiitulle (joka siis oli Santun luona), et olis tullu avaa ovee. Ei, en tienny mikä Santun kämpän numero oli nii en voinu soittaa summeriakaa 8D Enkä ollu varma sukunimestäkää... Ainoo vaihtoehto olis ollu soittaa jokaseen kämppään mutta en sitten viittiny siihen aikaan enää tota tehä koska kello oli kuitenki jo 23. Nomut siinä sitten rupesin panikoimaan ja ahistumaan, että "mitä mulle nyt tapahtuu?", "Enhän mä saa mitenkää kyytii himaa, jos en voi soittaa kellekään KOSKATOIHITONPUHELINONNOINHOMOÄÄLIÖ!", "Onko Peepu vielä hereillä kotona?". Tein päätöksen ja lähin kävelee sitten Jethron luokse. Ihanku matkaa olis ollu niin satatuhatta metriä HYI. Mun jalat ei jaksanu enää yhtää ku olin päässy portaille. Sitten mun puhelin päätti toimia hetken, et sain kysyttii ihmiseltä lupaa tulla sisälle 8D Sisällä sain ladattuu vähän eloo tohon puhelimeen, et pysty sit soittaa Tiitulle ja äääh oli semmosta säätämistä kyllä eilen. Voi luoja.

Mut muuten oli ihan kiva ilta. Päivä meni siinä, että heräsin, söin, datasin, siivosin, söin, kävin suihkussa ja lähin Tiitulle ja sit siitä lähettiin hakemaa Eetua Tarvaalasta ja saatiin Oskarin vihat niskaan ja no niin. Illalla nähtiin Petraa ja Simppua kesessä (aka. keskusta).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!