7. syyskuuta 2012

Kuolin henkisesti

Voi vittusaatana. Mun oma samsung lähti surkeena gigantin miesten mukana huoltoon. En kestä tätä tuskaa. Ne varmana kurittaa sitä raukkaa siellä ja mun pitää elää nytten jollain iPhone 3.. Kuolema. Ensinnäki toi puhelin selvästi vihaa mua. Se lagii pahasti, ei suostu aukee iTunesissa, SE ON KAIKELLA TAPAA NIIN HIDASVAIKEEHÖLMÖ, etten ikinä pysty elää sen kanssa.

Hmmm, tuntuu tosi tekopyhältä valitella mun elämää, koska mulla on loppupeleissä kokonaisuus kunnossa, kun vertaa esimerkiks joihinkin yhdyskunnan pummeihin, pakolaisiin, afrikan lapsiiin tai sotasiviileihin. Mutta tuntuu tosi tekopyhältä kans sanoo tommosista ihmisryhmistä tollasta, koska en mä oikeesti välitä niistä niin paljoo, että antaisin niitten ongelmien pyöriä mun päässä. En kamalasti siunaa mun ajatuksii noihin. Tekopyhältä tuntuu myös se, et olisin ilonen mun elämästä ja siitä miten ihanaa kaikki on, koska kaikki ei oo niin ihanaa miltä kaikki ehkä kuullostaa. Mun elämä ei oo niin kivaa, että voisin hehkuttaa siitä kaikille.

Miks kaikki tuntuu yhtäkkiä niin tekaistulta?

Oon tunnevammanen lapsi taino nuori, enkä kamalasti ajattele. Mitäpäs muuta siihen lisäämään. Nothin'. Kaikki tuntuu turhalta. Ainoastaan ne hetket kun oikeesti tulee semmonen "oon onnellinen, mulla on elämä, mulla on kavereita."-olo, mä voisin sanoo eläväni. Kuulostipa tyhmältä.

YOU ONLY LIVE ONCE
Koska oon sit kuitenki semmonen YOLO-tyyppi, mun oli pakko ottaa tommonen YOLO-kuva. Vedän lähes kaiken mahdollisen yli, annan palaa täysillä tilanteesta tietenkin riippuen; en rupee hyppii esim. mäkkärin pöydillä ainoostaan sen takia, koska se saattais olla kivaa ja melko spontaania toimintaa.

Siiri: "tossa oot sinä"
Haha, Siiri sai mut näyttämään jopa söpöltä 8D Vaikkakin.... Siirin pointti oli (, kun ton kuvan mulle linkkas), että ooon hirmu laiska XD Nomut en mä jaksa mitään esseetä rupee tekemää D: BUHAHHAHAA onneks sain sen pohjan Siiriltä, vähäse muokkailen sitä ja TADAA, VALMIS! Oon julma.



KELLO ON 00:00 JA MÄ OON SAANU TEHTYÄ RUOTSIN YO:N JA RUOTSIN ITSENÄISET JA HMM... EN ikinä kattonukkaa ees sitä teeteen eesseetä........ Fuuuuck.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!