3. syyskuuta 2012

Kyyneleitä virtaa vasta alakerrassa



Mulla oli tommonen ihan törkeen hölmön näkönen suu (tommone yyh wannabe_duckface) mut voisin sanoo, että muokkasin ton ihan hyvin.

Yyh. En saa koskaan tätä postausta valmiiks. Mä aina päätän, että NYT MÄ KIRJOTAN TÄN LOPPUU. Pyhpah, aina mulla tulee jotain muuta tekemistä. Nyttenki Samuli Putro on paljon mielekkäämpää seuraa kuin tää postaus. PLaaaah.

Nyt kyllä vähän tsemppaan. HAHA. Oon muuten tänää menossa judosalille kattomaan, kun toiset reenaa 8D On mulla tavallaan ikävä sinne salille mut en mä sitten kuitenkaan halua mennä sinne reenaamaan. Jotenkaa ei innosta. Yh.

Mua koomattaa ihan törkeesti, vaikka menin eilen nukkumaan jo 23 jälkee. Nukuin kyl pommiin aamulla. Piti herätä kuudelta nii heräänki vasta seittemältä XD Hoho.
Taisin jättää menemättä teeteen tunneille vaan sen takia, koska en jaksa keskittyä mihinkään. Mun keskittymisen vajavaisuuden takia en oikeen jaksa tähänkään keskittyä ja jotenki kaikki on taas niin harmaata.. Pitäisköhän tässä tunteeki jotain muuta ihmeellistä.

Tinttidii.. Voisin heittää teille pari ihanaa biisiä tähän loppuun.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!