1. syyskuuta 2012

Pieniä mukawuuksia

Hyvä ku ei oo ollu koneella nyt kunnolla viikkoon melkeempä nii ei oo sillee ees päässy kirjottelee mitään paitsi mitä nyt vähäse koulun koneilta postaillu noista hiuksista yms pienestä. Huomas aika hyvin tossa viikon aikana miten vähän loppupeleissä tarttee tietokonetta. Tai siis kun mä pääsen puhelimella hyvin Facebookiin ja galleriaan. Nii ei sitte tartte konetta niinkään :D Riittää, että koulussa on koneet missä pääsee käymään sitten, jos tarttee välttämättä. Muttamutta, nyt mulla onkin teille astetta enemmän asiaa, BUHAHAHAA (8

Mitäs aloittaisin.. Hiuksista mä teille ehinkin jo itkee, muusta en ookaa tainnu :D Toisaalta tossa viikolla ei oo tapahtunut mitään ihmeellistä. Tiistaina olin Melsan luona kattomassa BBn ja keskiviikkona nukuin sitten uskonnon tuntien ohi, ja perjantaina kuvistuntien ohi, kun ehin huokasta helpotuksesta terveystiedon tuntien osalta, koska itsenäisiä (unohin sitten kirjan koulun kaappiin).

Eilen oli Muodin Yö ja käytiin Amarillossa syömässä Hennan ja Even kanssa :) Ruoka maistu odottamattoman hyvältä, etenkin tossa seurassa ;), ja seuralaisena oli pullo jotain australialaista valkoviiniä. Itsehän en paljoa viineistä tykkää mutta toi viini oli varsin hyvää oikeestaan.
Amarillosta mun matka jatku mäkkäriin Petran seuraan. Oli hauska nähä sitäki heeboo. Miks hitossa sen piti lähtee opiskeleen niin kauas? Eilen kyllä tajus miten on ollu ikävä sen seuraa ja kui kiva sille on kertoo kaikkia juttuja :3 Mutta me käytiin Jethruskan kanssa RUMAssa "yhillä", jotka vaihtuivat jossain vaiheessa kaksiin. Sanotaanko, että kyllä mä tuolla rumassa viihdyin paremmi ku gigglinissä 8D Ainoo hyvä juttu geeämmässä oli ne bassot, jotka tuntu maksassa asti. En sitte tiiä et millaset bileet RUMAssa on yleensä, ku mentiin eilen sillee 21:02 sinne (toisin sanoen heti ku ovet aukes XD). HAHA.
Mutta Petran kanssa hengasin sillee yli kymmenee, ku se päätti lähtee kotii. Hitto muute, ku Petra on väkivaltane :'c Se vaan hakkas mun käteen hillittömän ison mustelman! Sattuu. Ja sit vielä mä lyön tota samaa kättää niin jokaseen vastaantulevaan oveen, että namnam tätä kipua.

Siiriäkin näin eilen. Kylläpäs oli kaveritäyteinen ilta muuten (8 Olen sosiaalinen, jeee! En kylläkään tajunnu ottaa mitään kameraa mukaan eilen, että olisin saanut jotain kivaa tännekin mutta voin laittaa kuvia musta XD HHAHHAHAA, nehän on aina yhtä kivoi :P

vitsi näytän jännältä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!