4. syyskuuta 2012

Big booty bitches

Vitsi mulla vammaa koko ajan. Ihanku en osais olla normaalisti enää ja äääääh. Hitsihitsihitsi. Semmone ADHD_olo all the time ja niiku siis voisin jaa hyppii ja juosta. Taino ehkä en, koska mulla ei oo kuntoo moiseen.
Olin tänää Jyvässeudun ajoharjoitteluradalla hieman liukastelemassa ja sain semmosia paniikkihäiriökohtauksia siellä ja HAHAHAA ajo-ope sai takasi pari vuotta, mitkä tupakka oli vieny :'3 Nomutta anyway, se hirvi siellä radan varressa ei ollu ees piilossa! Mä en ymmärrä, mikä sen näkemisessä on ongelma 8D Mä ainakin näin sen ja reagoin ihan hyvin. Eikä mulla menny auto kertaakaa ympäri, jes! Oon ylpee ittestäni, koska ope sano, että osaan tättädää ajaa! 8D


Elämäni pienet ilot hohhoo koostuu tällä hetkellä uusista ihmisistä, judosalilla istumisesta, teeteen abi-esseestä ja suklaariisihöskästä C: Ainii, on meillä Tiitun kanssa omppulimsaaki, omnomnomnomnom :3

Oikeestaan mua ahistaa nyt. En millään jaksais tehä noita koulujuttui ja hittolaine ku YYH en jaksa enää. En oo ollu koulussa ku vaa hetken ja nyt on semmonen laiska ja vedoton olo. Voisin lyödä itteeni kengällä päähän, niin kuollu olo mulla on. Haluan herätä tästä jostain helvetin koomasta. Ja haluisin olla normaali, josta kaikki tykkäis.

SLKHGLJHASLKJFLKGHLAS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!