10. syyskuuta 2012

I keep smiling with no reason

Klo 14:50
Mulla oli tänää terveystiedon preli ja meni päin pyllyjä. Kauhistuttaa ajatuksin ens viikon yo-kirjotuksista, tuun kuolemaan. Mun on pakko lakkauttaa mun sosiaalinen elämä hetkeksi ja keskittyä lukemaan terkan kirjoja läpi. lkjlkajlskfja.

Haluan jo pois siitä rakennuksesta. En jaksais enää olla siellä. Miks lukiossa pitää olla jotkut hölmöt yo-kirjotukset? Miksei se paikka vois olla samanlaine ku esim yläaste? MIKÄ ONGELMA?! Kaikki vaa niiku ahistaa iha älyttömästi. Kaikki kasaantuu samaan aikaan päälle ja musertaa mua kasaan. Voinko mennä Helkalle vaan itkemään?

Klo 18:45
Oon niin yhtä hymyä nyt. En kyllä tiiä miks mutta aivan älyttömän kiva tunne (8 Untsunts, kuuntelen joo jumputijumputimusaa ja kohta alkais hyi terveystiedon lukeminen. Se vähän masentaa mut kaikki okei vielä :3 Kävin tänää terkkarilla ja ensimmäinen kysymys, ku pääsin sisää: "Miten sun mieli jakselee :::)):):):)):):):))):::) ?".

Klo 21:24
Kuolema, mua väsyttää ihan törkeesti. Oon kyl nukkunu mielestäni ihan kiitettävän määrän mut kait sitä vois häipätä nukkumaan, ehtis nukkuu 8,5 tuntii :3 Suhteeni sängyn kanssa paranisi heti huomattavasti!

Jäätävä kooma, heippa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!