28. syyskuuta 2012

Pientä tilannetta all day long

Olen aivan äärettömän tylsistynyt. Jeejee. Mua vituttaa, ja haluan kotiin. Kuolen ton yhen 1500palasen palapelin kanssa tonne huoneeseen. Mun puhelimestaki loppuu kohta akku enkä tiiä, et saanko mä sitä lataantumaa ku vasta yöks. Voi jumalauta. Multa loppuu kohta aika olla koneellaki. 30min/pvä/. Oon ollu jo 17 minuuttia ;___; HALUAN MUN OMAN KONEEN JO! Tällä koneella ei pääse ees facebookiin... Onneks galleria toimii, hoho :3


Kysykää tosta kuvasta joskus myöhemmin XD Rupesin vaa randomisti hihittelmään, kun löysin ton JOSTAIN. Hyppäs vaan villisti naamalle jossain vaiheessa ja ajattelin, että ehkä on parasta jakaa tää teiän kanssa... :--------))))

HEI, olihan toi kuva mulla muuten siel mun vanhas blogiski...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!