8. syyskuuta 2013

Rock you like a hurricane

Helsingissä ollessani katoin Rock of Ages leffan varmaan kolmesti. Ei huono saldo. Mut mä yksinkertasesti rakastuin siihen musiikkiin ja hahmoihin. Etenkin Stacee Jaxx oli ihana, saattaa johtuu tosin siitä, että Tom Cruise.. Mutta toisaalta, hahmonakin Jaxx oli tosi hauska ja karismaattinen. En tiedä. Rakastuin.
Oon ladannut melkeen koko leffan soundtrackin mun puhelimeen. Kuuntelen niitä biisejä non-stoppina. 


Haha. Tää on kiva, istuu junassa takasin kohti Jyväskylää. Mulla on asemalla vastassa paras ihminen. Ja se tulee mun luo. Mulla on ollu sitä niin ikävä, vaikka en siitä nyt koko aikaa ookaan hänelle sanonut. Nää on ehkä elämäni pisimmät kolme tuntia ikinä. Tää odotus. En osaa ollenkaa ennustaa mun reaktioo jälleennäkemiselle tällä hetkellä. Saatan alkaa itkee, saatan nauraa, saatan hysterisoitua. En mä tiedä. Onnellinen oon, se on varma.

Enää reilu 2 tuntia. Kohta mä oon siellä missä mun kaveritkin, mun elämä. Pääsen nauttimaan mun sairauslomasta Jyväskylään. Cool. Ei siinä, rakastin olla Helsingissä mun siskon luona joo, mutta kyllä se koti tuntuu aina kodilta. Se on hassua se.

Voisinpa vaan olla pian pois tästä junasta. Tää on savuton juna (niiku kuulemma nykyää kaikki) ja Tampereel on pakko harrastaa pikatupakointia. No, ei oo enää ku reilu 1,5h niin oon JKL ja nään rakkaan. Tuntuu höpöltä, et se on kohta taas aina siinä eikä tarvii ain skypetellä. Voi ei apua, vähän jännitän Roopen reaktioo ku se näkee mut. No, kohta se selviää. Jeee !

12 kommenttia:

  1. No mites roope reagoi? c:

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. rakastun siihen ihmiseen aina vaa uudestaa

      Poista
    2. Huono vastaus

      Poista
    3. sit en voi auttaa, jos mun vastaus ei kelpaa. ite kysyit :---)

      Poista
    4. Se ei vastannut kysymykseen

      Poista
    5. tai sit sä vaan ajattelet tekstin liia mustavalkosen. anna ku autan. mä olin roopesta erossa viis pvää. me joo skypetettiin melkee joka pvä mut mulla oli ihan vitunmoinen ikävä sitä ihmistä. en oo kenenkää takia itkeny niin paljoo. joten se tunne kun mä näin sen ihmisen asemalla mua vastassa. ihanku oisin oikeesti rakastunu siihen uudestaan. miljoonasti vahvemmin. en nyt sano sitä ettenkö rakastais sitä nyt tai ettenkö ois rakastanu sitä ennen ku tulin takas jkl. ei. oon rakastanu sitä toukokuusta asti ja tuun aina rakastamaan. jopa meiä eron jälkeen. joten, ens kerralla älä tule kyseenalaistamaan mun vastauksia jotka liittyy roopeen.

      Poista
    6. Mitäpä jos minä selventäisin sinulle. Minä tarkoitin kysymykselläni, miten reagoit noin ulkoisesti: aloitko vonkumaan vai nauramaan hysteerisesti vai olitko vaan hiljaa turpa rullalla? Mua ei oikeestaan kiinnosta sun blogirakkaudentunnustukset. Halusin vaan tietää miten reagoit, niinkuin itsekin tuolla tekstissä spekuloit.

      Joko tajusit?

      Poista
    7. mitäs oot noin saatanan vaikee ihminen. jos sua oikeestaan ees kiinnosta mun tekstit niin voisitko olla lukematta? säästäisit meidän molempien aikaa. hyppäsin halaamaan roopee, olin onnellisempi ku ikinä. happy now?

      Poista
    8. Noniiiiiiiiiiiin tulihan se sieltä! Kiitos, nyt voin elää rauhassa.

      Poista
    9. noni ole hyvä. elä rauhaisa elämä.

      Poista

Leave a comment, please!