5. syyskuuta 2013

pushing against the wall, kissing down there

Mulla on tällä hetkellä ihan ok olo. Jopa semmonen, että ehkä mä oikeesti haluankin tulla _ihmisTEN_ takia takas Jykylään. Puhuin Petran kanssa puol tuntia, oli tosi kiva keskustella jonkun kanssa. Purkaa vähäsen. Ei sillä, kyllä mä täälläkin oon saanu puhuttua tosi paljon mun siskon kanssa ja tää "loma" on loppupeleis todellakin tarpeellinen/hyödyllinen, miten se nyt sanotaan. Anyways, feeling great atm and just wanted you to know that. Haha, isn't that great :D

Nojoo, flippasin tänään kyl aika pahasti tosi turhasta asiasta ja tajusin senkin taas jälkikäteen ku mulle asiasta soitettiin parin mutkan jälkeen. Ku puhelu loppu, mä purskahin kirjaimellisesti itkuun enkä nähny sitte hetkeen et mihi kävelen.  Ja siis se flippaus oli täysin turha. Mut silti oli pakko vetää kilet. Mitäää......? En oikeesti ehkä osaa elää itteni kanssa enää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!