7. syyskuuta 2013

Hyvin näyttelet sen, ettet tahtois enempää

En tiedä johtuuko tää siitä, et on _se aika kuukaudest vai mitä hä. Oon liian herkkä nyt. Liian herkkä kivulle, itkulle, tuskalle, ilolle, naurulle, ahistuneisuudelle, ikävälle. Katoin äsken elokuvan; Rock of Ages. Siinä oli tosi ihana tarina kahen nuoren välillä. Loppua kohden katsominen meinas käydä mahdottomuudeks, koska kyyneleet. Mä en tajua, mikä siin oli et pisti ihan itkuks. Kai se toisen kosketuksen kaipuu. Se, et toinen oikeesti välittää. Haluaa koskee suhun, näyttää pelkällä kosketuksella, että sä oot se, jonka hän haluaa.

Tosta tulikin mieleen. Mulle oli tullut kysymys spring.me'ssä TURN ON'sta. Tein listan ja heti tuli ano kehumaan, kuinka ihana lista mulla oli. Mä en todellakaan tiedä kiinnostaako teitä nähä se lista mutta mun pää on tällä hetkellä tosi tyhjä enkä oikee keksi muutakaan älykästä.

 Tollasia, mitä te tykkäätte? Onko tämmönen ees soveliasta laittaa blogiin? Mä en tiedä. En ainakaan nyt. Voi olla, että mä häpeen tätä postausta huomenna yli kaiken. Mutta mun ei todellakaan ole aikomuksena poistaa tätä. En, vaikka kuinka hävettäis. En mä siin voita enää mitää. TURN ON'it on ihan luonnollinen ilmiö ihmisillä. Jokaisella on jotain. Ei varmaan ole yhtäkään ihmistä joka ei lämpeis jostain. Nomutta joo, kertokaa mielipidettä. Ei nyt siis sillä, että jotain huomioo tällä hakisin ja haluisin, et kertoisitte onko tommosista lämpeemine normaalia, nah. Koska siis, ei semmoi oo oikei. Jokaine ihmine lämpee iha eri asioista. Voisin oikeestaan haastaa mun lukijoita kertomaan ainakin kolme omaa TURN ON'ia. Ihan vain mielenkiinnosta. Älkää ujostelko, repäskää vähäsen. Kerrankin. Love you guys. Te, ketkä nyt tätä luettekaan. Teille anoille iso kiitos kommenteista, hyvistä vinkeistä ja pyynnöistä. Tähän postaukseen tulee musta uusin kuva, koska viime postauksessa ano pyyti enemmän kuvia musta itestäni. Tässä on.


There you go. Kyllä, mun tissit näyttää tässä tosi isoilta verrattuna irl. Mut se on ihan okei. Älä kommentoi, jos sulla ei oo ku negatiivista sanomista. Tosin kommentit, joissa osaat antaa palautetta asiallisesti etkä haukkumalla tms niin on tervetulleita. Jos on jotain hyvää sanottavaa niin anna palaa !

2 kommenttia:

Leave a comment, please!