20. heinäkuuta 2014

Against the wall, against the wall!

Viimeinen kokonainen ilta Hong Kongissa. Haikeeta. Tuntuu niin uskomattomalta, miten nopeasti kolme viikkoa on kulunut. Kolme viikkoa sitten tiistaina mä tänne savuin puolen päivän jälkeen.
Vaikka tää olikin jo toinen kerta Hong Kongissa, koin niin paljon enemmän. Kiinnitin huomiota eri asioihin, kuin ennen. Arkkitehtuuri herätti suurta ihailua, Disneylandian paraati sekä ilotulitus saivat minut melkein itkemään. Olen nauttinut englannin puhumisesta. Olen polttanut askillisen korealaista tupakkaa.

Mulla on tavallaan jo ikävä takaisin Jyväskylään. Toisaalta se on viimeisin paikka, jonne haluaisin mennä. Taas toisaalta, Jyväskylässä mulla on kaikki ihmiset mun ympärillä. Mutta toisaalta, olen sielläkin täysin yksin.

Mutta mielenkiintoinen kokemus tulee olemaan lento takaisin Suomeen. Liikuskelen kentällä yksin, koitan selviytyä koneeseen all by myself. Suomen päässä nyt ei olekaan enää mitään vaikeuksia, koska suomen kieliset opasteet. Tästä hetkestä 24 tuntia eteenpäin olisin jo lentokoneessa. Kone lähtee 00:25 paikallista aikaa. Huh.

Huomenna viiminen päivä, leikitään varmaan rantajellonia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!