16. heinäkuuta 2014

Näköaloja, haikkaamista, rantailua, speedboat, Stanley. Mamma Mia! -soundtrack

Mulla on kolme päivää teille kuvina. Disneylandia-päivänä jätin kameran suosiolla mukaan. Halusin fiilistellä rauhassa ilman keskittymistä kameraan sekä kuvien ottamiseen. Mutta tosiaan. Tämä postaus muodostuu kuvista. Tekstiä on minimaalisesti. Tottakai kerron paikan missä kuvat on otettu ja päivän yms yms mutta en aloita sepittelemään mitään supersuperturhuuksia, haha.

Sen kyllä sanon, että täällä ollessani mun englannin puhumisesta on tullut paljon paljon luontevampaa. Enää ei ujostuta eikä pelota ollenkaan samalla tavalla sosiaaliseen tilanteeseen joutuminen vaan mulla on valmius kommunikoida sillä kielellä, mitä molemmat osapuolet ymmärtävät hyvin tai edes tyydyttävästi. Mukana auttamassa ovat eleet. Haha. Mutta tää on mahtavaa, mun englannin puhuminen on vahvistunut niin paljon!

Mutta okei. Eli eli. Ensimmäiset kuvat ovat sunnuntailta (13th of July) ja paikkana oli joku suhteellisen lähellä Sai Kungia sijaitseva näköalavuori. En mä tiedä sen nimeä tai nimitystä mutta sieltä oli tosi upeet näkymät.







Okay. Monday 14th. We went to hike. Lämmintä oli vähintään 35 ellei jopa lähemmäksi 40. Vaatteet olivat supermärät päästyämme rannalle asti. Merivesi oli kirkkainta koko Hong Kongissa. Ruoka oli tyydyttävän makuista, varsin veikeä mesta!











Wednesday, 15th. Stanley. Stanley's market and Plaza. It was hot outdoors, 39 degrees. I bought three skarfs, trousers or pants (?), two bracelets and that little qruiserthing!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!