7. maaliskuuta 2013

Toutes les nuits

28.2.2013
Tintintin, hiihtoloma päässyt hyvin alkuun. Lähdin Helsinkiin Niinan ja Antoinen luokse perjantaina Jyväskylän rautatieasemalta Jassun saattamana. Oli aika surkuista jättää muru asemalle mut tästä selvitään. Pääsin Roihuvuoren tontuille illalla yhdeksän jälkeen ja himmastelin siellä tiistaihin asti. Tiistaina lähdin kyydillä Loviisaan ja olenkin täällä todennäköisesti perjantaihin asti pikkueläinten seurassa.

Tänään oltiin luistemassa Mathiaksen, Leon ja Akselin kanssa. Mä otin hirmusti kuvia ja videoo Akselin ekasta luistelukerrasta. Hyvin se poitsu onnistu :3




7.3.2013
Noin. Taas on palattu koulun penkille istumaan. Aloitus ei ollut paras mahdollinen, koska nukuin maanantaisen ruotsin prelin ohi. Hups. En tajua miten siitä pääs noin käymään. Olin kuitenkin laittanut miljoonat herätykset soimaan, että varmana olisin ehtinyt sinne ! Mur :c No, mulla oli sitten tänään uus mahollisuus. Nukuin senkin ohi. MITÄ IHMETTÄ. Ihan oikeesti. Johtunee sitten viime iltaisesta yli yön kestäneestä ahistuksesta, jota yritin turhaan nukkua pois. Njaa, on paskemminkin mennyt.
Hyviä asioita paluustani Jyväskylään oli se, että näin ihmisiä. Heti junasta päästyäni Jusu oli mua vastassa asemalla ja tajusin sillon, et kui paljon mulla on ollu sitä pummia ikävä ! Ja jostain kumman syystä en olekaan erakoitunut kotiin, vaikka niin ehdin jo kovasti suunnitella ja pelätä, vaan jäin hengaamaan eri ihmisten kanssa keskustaan.
Maanantaina hengasin petran kanssa melkein koko päivän. Ja se oli kivaa ! Niiku oikeesti. Mulla on ollu kauhee ikävä meiä yhteistä aikaa, ja me ollaan viimeks hengattu tällei niiku vissii viime kesänä? Ei tsiisös.
Meiän perinne jatkui. Istuttiin mäkkärissä liian kauan. Kaks kertaa vielpä. Muistan, ku keväällä me nähtiin aina vkonloppusin ja istuttiin just mäkissä niiku 1-3 tuntia ja höpötettii paskaa ja stalkattii ihmisiä. Vappuki me vietettii hamppareitten seurassa ja vittuiltii toisillemme. Näin alkaa hyvä kaverisuhde, wait what. :--D



Nyt voisin hyvin lähteä valmistautumaan ruokailuun. Aleksi soittaa mulle piakkoin luulisin ja voisin olla kiva kaveri ja olla oottamassa sitä tuolla aulassa ruokalan eessä :--) Tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!