20. maaliskuuta 2013

Pink is my color and so is yours

Värjättiin hiukset mukavasti punasella shokkivärillä. Jusun hiukset näyttää punasilta mut mun hiukset vaikuttaa enemmän pinkiltä. Nää on ihan mielenkiintoset. Enköhän mä totu näihin. Jos vielä kerran värjään nää tässä vaikka viikon tai kahen jälkeen, ni eiköhän näistä punaset tule :--) Toisaalta, jotain kivaa näissä on. En vielä tiedä mikä mut ehkä mä sen keksin vielä!


Tajusin muuten, että oon aivan helvetin ilonen siitä, etten oo pantavan näköne. Tai siis sillei, ettei mun perässä juokse lauma muijia jotka haluu panna mua. Tai oo kiinnostunu musta tms. Huh, koska siitä tulis liikaa draamaa ja sitä en kestäis. Draama on perseestä, vaikkä mä sitä itekki luon. Uh, oon melko onnellinen tästä mun tilanteesta.
Okei, ainakaa kukaa ei oo ilmottanu mulle mitää tommosta. Eli tuskin on ketään ihmistä joka ois kiinnostunu musta tai ees haluis pannna HAHHAHAH ! Ja taas huomaa puheenaiheesta tän unisuuden ja unenvähyyden..... Nojoo, voisin ehkä jatkaa Disney Channelin kattomista rakkaitten homojen (Jusu, Paula ja Inka) kanssa! Seuraavaan postaukseen siis, muascchhh !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!