15. maaliskuuta 2013

Niin helvetin kylmää

Nyt on menny kyllä pari päivää liian nopeesti. En oo ehtiny tehä oikeesti mitään, oon vaan lahnannu koulussa/keskustassa/kotona ja syöny ja puhunu. Paitsi tänään onnellisena olin enkun pitkän oppimäärän yo-kirjotuksissa. Hyi. Oli kyllä semmoista kuraa, että teki mieli itkeä. Okei, ymmärsin kaiken juuri niinkuin pitikin ja olen varsin ylpeä itsestäni. Jaksoin keskittyä loppuun asti, pointsit mulle !

Menin keskustaan mukavasti 12 jälkeen ja törmäsin Petraan ja Mirkaan. Myöhemmässä vaiheessa päivää näin Jaskan (pitkästä aikaa) ja en mä tiiä, hupia riitti. Petran cokispullo laukes mun nahkatakille ja jaskan sormet oli iha mällissä..
Tänää oli pitkästä aikaa ihanan kiva päivä. Tai sillee, hengasin hirmusti eri ihmisten kanssa. Oli Jaskaa, Jusua, Jassua, Paulaa, Petraa, Mirkaa, Siiriä, Ankia, Hannaa yms. Oli jotenkin tosia hupia. Erilaista mun normipäivään verrattuna.

Uh mikä toi mun silmä on ja Jaska selitti juuri jotain

Me kokeiltiin vähän repästä
Me hieman oltiin Jaskan kanssa. Kokeiltiin korkkarit ja seksikkäät aurinkolasit läpi. Jaskan aamupala oli huisi; Coca-cola zero, josta mä join osan. Eh. Reilu olen joo muttakun oli jano.

Päivän saldona voisin sanoa, että mun posken on syväkostutetut ja Jaskan huppari pesty. Tsau.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!