25. maaliskuuta 2013

Ilmastodiagrammia ja kahvia; best day ever u know

Me ollaan Even kanssa koulun atk-luokassa hillumassa ja tekemässä Even mantsan kurssia varten pari diagrammia. Ilmastosta, uskonnoista ja ikäjakaumasta. Tää on tosi hupia, etenki ku kumpikaa ei osaa käyttää exceliä.. Kyllä tästä vielä jotain tulee.


Oon tällä hetkellä onnellinen. Ihmisten puolesta, omasta elämästäni ja siitä, että mulla on välit kunnossa suuriman osan ihmisistä kanssa. Tämä on kiva olo. Kokeilin tänää myös jotain erilaista. Mulla on snäbäri päässä, huhhuh. Tähän on totuttelemista. Mutta mun on pakko ostaa oma snäbä kesäks. Kesäks myös värjään punaset/pinkit hiukset pois ruskeiks ja sitte hieman lyhennän niitä, että saan ne sexysti pystyyn sitte. Ei tarvii kulkee auringossa kauhee lakkamöykky otsalla. Haha. Hauska juttu, mä tiedän. Mutta tämmöistä visiota mulla ois mun hiuksille. Jos nyt jaksan ton toteuttaa nii mä luulen, et näytän ihan kivalta sitten ! Höhöö (8

Nyt ois kiva saada ruokaa. Ja tupakkaa. Ja kahvia. Ja lositavaa seuraa ! Okei, on mulla Eve tässä näin mutta vielä jotain. Haluan saada mun parhaan kaverin. Mulla ois niin paljon itkettävää sille. Toisaalta, haluanko itkeä ihmiselle, joka on mulle tärkein ja todella rakas. Jota, en osaa unohtaa. En pysty/kykene unohtaa. Nii, en tiiä. Ehkä se hetki vielä tulee. Pääsen liikkumaan elämässäni eteenpäin. En halua jäädä junnaamaan paikoilleni, se on perseestä. Oikeasti. It will be my turn..... Someday.
Loppupeleissä mä oikeesti rakastan mun elämää tällä hetkellä, vaikka ei siltä vaikuta. Ainakaan tän tekstin perusteella. Nomutta nojoo. Rakastan elämistä kuitenkin, tää on kivaa ! Jatkan elämää onnellisena, as before this. I'm gonna live my life and enjoy. Aloitan tästä päivästä, nyt heti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!