19. maaliskuuta 2013

Parempaan vaikka tähdättiin

Nyt niiku ois semmoi vitutus päällä että hyi. Ihan oikeesti. Itkettää ihan. Nää mun hiukset on iha vitusta, tää väri on kamala. Mulla on huomenna matikankirjotukset (en tuu ikin selviimää niistä), ihmiset vituttaa (nyt haluisin vaa olla yksin mun sängyllä ja syödä kurkkua, koska suklaa lihottaa ja on muutenki liia tunkkasta..), mulla on vaa semmone "MITÄ VITTUA? ETKÖ KUULE MINUA!"-olo. Jajoo, kuuntelen Uniklubia. Ah, tätä agressioo ja vitutusta saa niin hyvin purettua tällä musiikilla ja äsken kävin Ricon kanssa lenkillä (vaan, koska halusin eikä ollu muutakaa pakopaikkaa). Saanksmä karata kuuhun?


Mulle pitäis laittaa punanen väri tänään päähän. Mun pitäis käyä Siwassa. Mun pitäis polttaa tupakka (ehkä kakski). Mun pitäis kirjottaa tää helvetin teksti loppuun. Muttakun ei jaksa. Ei jaksais kiinnostaa taaskaan. Yksinäisyys ei oo mulle hyväks. Yksin on kivaa, etenki sillon ku tietää ettei oo kuitenkaa yksinäinen. Eri asia olla porukassa ja tuntee ittesä yksinäiseks. En tiiä mikä tossaki on eroo mut joo. Enkä tiiä mikä sai mut tällee tuskaseks. Satan666.

Oke, mul räjähtäis kohta. Saanko lähteä kauppaan? Yksin. Musta tuntuu et ihmiset pyrähtää messii heti. Ei tsiisös. Ääh, yritän nauttii tästä tilanteesta mahollisimman paljon, koska nää on kuitenki mun kavereita. Enkä oo ikinä hengannu kenenkää kans näi vitusti. Joo. Nyt mä nautin. Vaik pakotan itteni nauttii, kuha nautin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!