21. elokuuta 2012

Pientä ketutusta havaittavissa

Mua ei oo hetkeen aneltu niin vakuuttavasti tulemaan kouluun kahta tuntia aikasempaan kuin tänään. Voi vitsi kui mä kiroon hennan. Oisin päässy kevarin kyydissä kouluun ja kotiin jos olisin menny kymmeneen ja nukkunu tunnin lisää mutta ei, en voinut olla tulematta. Nyt väsyttää enkä millään jaksaisi pysyä hereillä.

HAHA suoristin koulun vessassa hiukset ja oli pakko kokeilla FxCameraa
Mulla olis tänää ruotsia, uskontoo ja abiterkkaa mut joudun lähtee tuolt abitunneilta aikasemmin, koska mulla on mun VIIMINEN teoriatunti ennen teoriakoetta(!!) klo 14:15. UUjee. Sitten vaan pitää hilata tää ahteri tonne assalle, et varataan samantien se teoriakokeelle aika. Toivottavasti  ei tuu heti seuraavalle päivällä, koska sit se menee päin metsiköitä 8D

Voisin häippästä tonne meiän plaza-luokan eteen (se on täynnä aktiivitauluja, läppäreitä, sohvia, jättityynyjä ymsyms kivaa 8D) oottamaan Linaa. Linde auttaa mua ton ruotsin kirjeen kanssa, minkä piti olla tänään valmis ja mulla onki ruotsii heti seuraavilla tunneilla ja huiii ku en osaa tehä näitä hommii ajoissa. :c