4. elokuuta 2012

Koiranpentu ja hunaja

Nojesjesjes! Sain just laitettu opolle paniikkiviestin mun seuraavaa lukuvuotta koskien ja nyt on jo vähän rauhallisempi olo. Wiuh, muutenki ahistaa toi ens vuos, koska kaikki yo-hömpötykset ja vastaavat. Kuolen jo ajatukseen, että olen abi seuraavan lukuvuoden. Äääää, ja Joona jo ehti nimitellä vanhukseks. Ihanku en muutenki ahistukuolepuristupaineisiin. Revin sen tyypin korvat irti ja niittaan ne sen niskaan.

Nomuttajoo. Hei laitan mun uusista hiuksista tänne kuvan? Ette varmaankaan ole vielä nähnytkään niitä ^^ Nää on tooosi kiva, koska näissä on varmaan sata eri väriä :D Tummanruskee on pääväri ja siihen tehtiin vaaleita raitoja värinpoistolla ja värjäsin niitä hieman hillityimmiksi tolla tummalla värillä. Ja kun mulla oli jo pohjalla punanen pää, näissä hiuksissa näkyy vähätväliä semmosi tumman punasia viivoja. :D Tää on melko kiva!



Noin! Toltahan noi nyt suunnilleen näyttää ja tykkään hirmu paljon! Voi sitä tuskan sittenku juurikasvua on tullut liikaa ja on ika värjätä uudestaan... Meen kyllä sillon käymään mun siskon luona, koska osa tehdä söpöjä pieniä raitoja. Haluan pitää tämmöset hiukset! Tai ees tän tapaset.. (8

Nyt lähden auttelemaan noita muita siskoja ja mammaa laittamaan synttärijuhlia, kun me juhlimme Päiviä ja Teroa