15. elokuuta 2012

Koulu alko ja heti vituttaa

Oikeestaanhan se oli ihan kivaa, että pääs kouluun näkemään kavereita (, jotka perkele vieköön elää niin hemmetin kaukana Jyväskylästä, ettei niitä nähny tyylii kertaakaa koko loman aikana...!). Mutta sitten ääh. Heti piti nähä niitä opettajia ja kanslistihirviöitä, kun piti käyä hakemassa koulumatkatukikorvaushommeleita. Mikä noittenki lappusten täyttämisessä on, kun ei vieläkään meinaa osata täyttää niitä oikein, vaikka tääki oli jo kolmas kerta? 8D Aina mulla jää joku tärkee kohta huomaamatta, tänään unohin laittaa mun hlö-tunnuksen....

Jajoo, mun luokka. Se tietty porukka jaksaa kyylätä niin pahasti mua, et ihanku oisin tappanu jonku niitten puudelin D: Nomut totaki ehtiny kestää ihan hyvin jo kaks vuotta, joten eiköhän tääki mee ihan hyvin. Ei mun niitten kanssa tarvii olla tekemisissä kuitenkaa ^^ Onneks on Lina, Henna, Eve ja Emilia. Kivan ihania ihmisiä :3

Tuii

Tää kuva on kevätjuhlasta ja tuol takana on
Aino, Henna, Emilia (aka. wemma) ja Eve

Lina

halusin olla outo

ja no nii...