26. elokuuta 2012

Mulla on niin random olo

Siis aivan uskomatonta, muten voi olla tämmönen olo. Taisiis no en osaa selittää. Tuntuu tosi turhalta tää elämä ja sillee, et ihanku ei oikeesti ees olis tässä. En kestä jos se turta olo tulee taas takasi, koska mä luulin et olin päässy siitä eroon.

Nomut voihan. Sain ostettua noi housut mitkä näkyy tossa kuvassa hieman heikosti. Emilia sai ylipuhutta, kun mietin hirmuisesti, et tykkäänkö noista housuista niin paljon et olisin valmis tyhjentää mun tilin. Noi on yli_ihanat ja siis oon pitäny niitä nyt putkeen neljä päivää 8D Ehin sotkee ne jo ketsuppiin ja pikkusen ketuttaa :c 

Hengasin koulun alkun jälkee hoo et ämmän kopissa
Syvänsiniset (ehkä vähän violetitkin) housut, H&M 19,90e

Tässä me Simperon kanssa oottamassa ilosina kuvistunnin alkua (8 Ei vitsi kui hauskaa meillä on aina siellä tunneilla. Välillä saa huolestua niitten töitten etenemisestä mut kyllä me melko hyvin ollaan tähän asti ainakin pysytty muun ryhmän perässä :P


Simpun taiteellinen olemus pääsee esille
 Nomutta TADAA! Tossa näkyy noi tummansiniset housut, jotka ostin tossa tiistaina. Hehhee. Vitsi ku tykkäänki noista niin hemmetin paljon. En halua riisua noita ikinä pois D: Creepy.


Meillä on joku tommonen Teron ylivanha rullalauta 8D paras!
Pitää vaan enää oppii liikkumaa sillä nii ehkä mä rupeen kantaa sitä
joka paikkaan mukaan.

EH, no mä koitin olla jotain..
Nomutta minähän olin taas Minniksellä himmastelemassa Lauantaina ton puoliturkin kanssa. Käytiin tsekkailee venytyksiä ja palailtiin takasi asuntoon muutaman syötävän kanssa...


... Mutakakun, limsan ja filipinoskeksien kanssa.


Ja joo tosiaan, venytyksiä. En oikeen oo varma et mikä mm toi on, koska se Undergroundin myyjätyyppi oli tosi jännä eikä oikee puhunu sillee selvää suomee... Sano sillai, että "kait tää on melkee 2mm mut saattaa olla vähemmänki tai enemmä" että meepäs tosta nyt sanomaa 8D


PS. HUOMATKAA ET MULLE VOI KOMMENTOIDA NYT

2 kommenttia:

  1. nyt niitä kommentteja alkaa sitte satelee kuules kissan kaiman veljen tyttären tyttö ! ::) kiva kuva musta toi seittemäs(?) hhoohhoo! 8D

    - Birgitta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA sehän on 8D hei muute, osasit jopa laskee XD

      Poista

Leave a comment, please!