29. huhtikuuta 2013

Ei oo enää etujeejeetä

Taisin kuolla tänää. Mun etuletti lähti ja tilalle tuli töyhtö. Pinkki väri juos myös karkuun, kun päälle änkes ruskee suoraväri. Nyt nää on varsin kivaisat karvat. Inka on loistava hiuksenleikkaaja HAHA! Nyt on kylläkin onnellisuus huipussaan. En oo pitkään aikaan rakastanu mun hiuksii _näin_ paljon! Uskallan jopa liikkua ihmisten ilmoilla tällä päällä. Jee!



Kuolkaa mun seksikkyydelle. Oon kp. Okeiokei, tänää oli muutenki kiva pvä. Käytiin Palen kanssa mäkkärissä syömässä nacho junnut (Paula tosin söi kanalla) ja juteltiin kaikkee syvällistä ja ei niin syvällistä. Ihana päästä välillä juttelee semmosen ihmisen kanssa, jolla on kokemusta elämästä ja ollu samankaltasia tilanteit ku mulla. Nautin tänää niin paljon tosta tilanteesta.
Näin Jusuaki pitkästä aikaa, MULLA ON OLLU NIIN IKÄVÄ SITÄ HUPSUA <3 Niisk, ja toisella oli tänää tanssinäytös. Toivottavasti se menee hyvin :3 Pupsukka näytti nii gayltä tänää ku tuli käymää Pressossa ja sil oli ne näytösvaatteet päällä :') Oivoivoi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!