28. huhtikuuta 2013

Kuvapäiviä, hirmusti ystäviä

To-pe välinen aika on tallentunut kun Tilla sillä sen kameralla räpsi kuvia mukavasti. Tässä siis vaihteeks kunnon kuvapostaus. Osa kuvista on oikeesti tilannekuvia (parhaat kuvat siis) joten älkää huoliko niistä ilmeistä sitten XD Haha, mutta hauskaa oli.

Torstaina oli älyttömän lämmin päivä. Tuuli vähäsen ja aurinko paisto. Yhessä vaiheessa sato vettä ihan kunnolla mutta meitähän ei oo sokerista tehty. Jumitettiin siinä kivellä sateesta huolimatta. HEHHE. Istuttiin jättimäisellä porukalla semmosella 2mx2m kokosel kivel ja pidettiin kauheeta meteliä. Parhautta <3

mä ja inka

jusu ja juuso

jusu ja aleksi

tilla

jusu ja mä

siiri

jusu ja inka

siiri ja nea

mä ja jusu, jusu on ällö

allu, siiri ja rony

nean tyttöystävä, jusu ja mä

Joo, sitten onkin sen perjantain vuoro. Koulun jälkeen raahasin itseni keskustaan. Siellä oli Tilla, Aku ja Jassu. Ja katohan, Tillalla oli kamera mukana.. TAAS. Koska oon niin kuvauksellinen ihminen, nii pyörin siinä kameran eessä vähänniiku koko ajan. Nomut mitäs rakastan omaa naamaani..

meitsi, jou NIIN KOVISTA

aku on vähä gay ja sit mä

jassu ja mä. jassu on yks parhaist

mä... jatota noin öö en tiiä, seksikäs?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!