2. toukokuuta 2013

It was the first of May dudes

Se oli vappu ja kahen pvän putki takana. Heräsin tänää jo kolmen aikaan aamuyöstä eikä muuten voinu väsyttää enää. Nyt tunnen kuinka krapula iskee takaisin eilisen jälkeen. Tulkaa pelastamaan! Kuvia löytyy Palen kamerasta, joita en vielä harmikseni oo saanu mut ehkä mä saan neki täs joku päivä. Ite en uskaltanu ottaa kameraa messii, koska oltiin luvattu aivan älyttömän kakkaa säätä koko päiväks mut kuuden jälkeen ei sitten satanukkaa enää. Fuck, nyt kaduttaa ettei se kamera ollukaa mukana.
Muttamutta, mitäs mä vapusta kertoisin. Oli kivaa. Oli parasta seuraa. Oli yhteenottoja. Oli angstia. Oli alkoholia. Ja kirkkopuisto. Tossa se lyhykäisyydessään on. Meillä oli H&M'ltä lainattuja lehtiä pyllyn alla ettei se nurtsi kastellu housui. Ja siis se porukka oli huippuluokkaa. Meitä oli siel mä, jusu, anki, jassu, mari, paula, nakke, ansku, aleksi, kiia, siiri, hanna, emmi, inka, jenni ja anna ainaki.
Yhteenotoilta nyt ei voinu välttyä, etenkää koska Jyväskylä. Kiitosteinidraamasta, ilman sitäkin olisi selvitty. Mutta, koettu toiki. Hellyyttä tuli jaettua ja saatua. Huippupersoonat on tietosia mun tissikoruista ja sain lainata kaverin anonymousmaskia. Loistavuutta oli kyllä.!

Eilinen oli hauska. Menin Kiian kanssa keskustaan joskus yhenaikoihin ja Aleksi tuli sinne kans. Sitte siinä pyörittii chillisti ja ooteltiin Ronya ja Ankia keskustaa. Ku noi sankarit tuli ni podettiin Ankin ja Ronyn kanssa darraa silmiä raiskaamassa eli auringossa, pyörittiin ympyrää, yökittii mäkkärissä ku ei meinannu ruoka mennä alas. Kolmen aikaa mentii kattoo Jykylän vappukruisailuja kirkkopuistolle. Voi luoja, orgasmi. Siis ne jotkut autot. Hrrrrr, rakkaus. Kuolattiin niitten perään Ankin kanssa. Ähäähähää.
Muttta kruisailujen jälkeen mentii mäkkärii ja sit sieltä veturille ja uutee nousuu. Istuttiin kirkkopuistossa ku siihen tuli Tilla ja sen kavereita. Saatiin Tillalta viltti ja mentii nurmikolle. Siirryttii auringon mukana ja tanssittii Ankin kanssa gentlemania. Suorastaan tihku seksii. Sitten tota tota, Anki hengas mun kaa 2220 asti ku mun bussi tuli. Tyhmy joutu jäämää yksi venaa bussii sinne kylmää. Oisitte nähny ku toine tärisee siin vieres ja yrität ite olla sillee "märrrrrr oon nii kylmä biatchh ettei musta kauheesti lämpöö heru ;;;______;;;"

Mutta jou, laittelen vielä kuvapostausta Vapulta. Kuhan eka saan ne kuvat. Ja mun pitäis saaha ne tänää. Ellei Pale unoha sitä korttii kämpille. Nojoo, katellaa. Nyt vois lähtee suihkuu, ehin olla siellä mukavasti tunnin ennenku pitää ees liikkuu mihkää muualle. Hehee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!