3. huhtikuuta 2013

It's okay to be terminated

Uh, menin naimisiin eilen. Even kanssa. Ja sitte vielä mulla ja Mirkalla on vuosipäivä 17.5., tajuttii asia eilen. Tää on nii höpöö, et miten aika voi mennä näi nopeesti ;_; Vasta tutustuttii Mirkan kanssa (eli siis vuos sitte köh..).. NIIN HASSUA. Aika on muutenki itessään tosi hassu käsite. Aikaa tarvitaan aina. Puhelimesta katot kelloo melkee joka minuutti. Me ollaan riippuvaisia ajasta. Busseilla on aikataulut. Koulut alkaa tiettynä kellonlyömällä. Kaupat aukee ja menee kiinni aina tiettyyn aikaan. Aika on siis kaikkialla. Mitä elämästä tulis, jos kellot hävitettäis pois. Alkaisko kauhee sekasorto eikä kukaan tietäis missä pitäis olla ja millonki. Ihmiset säntäilis joka paikkaan tai sitten vaan chillailis jossain. Norkoilis pitkin keskustaa.




Hei sain muute mun korvaan änkästyä sen 14mm. Oon onnellinen nyt. Se on vähä pipi ja mä toivon, ettei se oo revenny. KOSKA MUUTEN, mulla tulee allergine reaktio silikonista (8 Uh, se on nannaa ! Taino se on nannan näköstä. ÄRÄRÄRÄRÄRÄR ja älkää tulko nyt valivalivalittaa kui mä höpötän mun korvasta, kestäkää se.

Muttamutta, kohta keskustaan ihmisten seuraan ja illalla Passionin terassikauden avajaisiin Palen kanssa, UUUUUUUU ! Tsaooo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!