21. huhtikuuta 2013

Now you fall asleep with another

Mun elämä koostuu tällä hetkellä niin monimutkasista tilanteista. Huomasin taas tässä aamulla, kun heräsin puol ysi. Menin aamutupakille ja mulla jäi aikaa miettiä mun elämää ja kaikkia niitä muuttujia, mitä mulle on nyt tapahtunu. En oikee pysy kärryillä itekkää mun elämästä nytte. Oon iha messed up. Pitäis keskittyy kouluu ja kavereihin ja asuntoon ja voi hitsiläinen. Saanko mä itkee?


Tällä hetkellä mun elämässä ei oikee oo semmosta tukevaa tukipilaria. Tuntuu, et jos nojaan johonki suuntaa, multa lähtee tasapaino ja kaadun naamalleni tyhjyyteen. Kuuntelen Gwen Stefania ja istun sängyllä. Äiti höpöttää jotain mun koulusta. Oon välinpitämätön, mua ei kiinnosta. Nostakaa mut takasin pinnalle. Mä haluan valmistua jouluna ylioppilaaks. Äitikin haluaa sitä. Ja iskä. Ainii, siskot myös. Miten mä voisin tuottaa niille pettymyksen? En voi jättää valmistumatta..


Lana Del Rey, kiitos niistä kaikista muistoista, jotka tuot mun mieleen. Mä en tiiä pitäiskö mun itkee vai nauraa. Surra vai nauttia. Kai mä vaan nautin ja suren sisäisesti, en näytä kellekään.
AIJAIJ, potkin sitte jalkani rikki äsken. Olin ulkona ja purin vihaa ja vitutusta jalkapalloon ja tuloksena kipee jalka, jota tykyttää ja pistää. Tulkaa leikkaa se irti?


Juttelin Helin kanssa. Ei olla nähty ikuisuuteen (2kk) enkä ees tajunnu et siitä on jo nii kaua! Heli on mulle ku sisko. En haluis luopuu siit ihmisest ikinä mut ei sitä tiiä mitä tapahtuu tulevaisuudes. Ei jumalauta, saanko mä itkee. Mä en tiiä mitä mun pitäis kirjottaa tänne ja oon iha sillee "öljlkghlkamsölömvlösd antakaa mun nukkuu. antakaa mun purkaa vitutus seiniin ja kiviin. MITÄ SE TEITÄ KUTKUTTAA"


Oikeesti, oon valmis lyömää seinään reiän. Kädestä menny jo tunto. Pientä kirvelyä havaittavissa mutta ei muuta. Ois tosi vapauttavaa, jos joku tulis hakemaa mut pois täältä ja veis mut semmoseen paikkaan missä voin hakata tavaroita niin paljon ku haluan. Niin paljon, että kädet menee verille ja oppisin, ettei hakkaaminen ole kannattavaa.


Joo moi. Tulisko joku jo hakemaa mua? En jaksa oottaa. Odotellessa voisin mennä tuonne ulos nyt. Byes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!