25. huhtikuuta 2013

Wanna see you cry

Siis tää tekstikenttä on ollu mulla auki jo varmaan puol tuntia, enkä oikeen osaa kirjottaa mitään. Aurinko paistaa ulkona ja sillei. Siellä on ihan lämmin. Kohta tulee kesä. Kohta alkaa toukokuu. Aleksi ehkä soittaa kohta, et mennää syömää. Kuulokkeista kuuluu amispoppia. Amispop never stops.
Mä mietin asioita liikaa enkä vissii sen takii saa kirjotettuu mitään älykästä. Mitä, jos mun tekstit onkin täyttä kuraa (okei, nii ne onki)? Entä, jos musta tulee liian avoin ja alan kertoilemaan tässä kaikkea. Sekään ei hyvä. Mulla tulee koko ajan kirjotusvirheitä. Mulla ei ois millään motivaatioo ees korjhata niit virheit mut aina välil on pakko ku tekstist tulee liia sekavaa muute. Yh.
Joku random harjottelija säikäytti mut just äsken. Heitti aamun keskisuomalaisen kakkosen aulan pyöreille pöydille. Okei, kakkosessa ei oo muita pöytiä, ku vaa noi pyöreet. Mut iha sama. Ei jaksa kiinnsotaa. Moonlight shadow. Haluisin vaan kotiin nukkumaan. Tänäänkin mulla piti olla musiikin tunnit konservatiorialla mut unohin ja raahauduin harjulle onnellisena ja tajusin puol ysi, ettei mulla ookaan niitä uskonnontuneja tänään ku vasta huomenna. Eikä nekää oo aamutunnit, vasta 10-12. Mitä tää mun elämä taas on? Eilen oli iha jeesfiilis, et "jes, tästä tää lähtee. oon rupeemas saamaa taas itteeni kokoon." Mut mitä vittua tapahtu. Ei lähtenykää sitte.
Mun selkään sattuu. Samoin mun mahaan. Itekättää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!