29. joulukuuta 2013

Kickstart

Nyt on semmonen juttu, että olin Miljalla ja höperöpäissäni päätin blondata pään. Liian monta kertaa. Vähän hopeeshampoota ja tässä tulos. Päässä vielä Miljan pidennykset. Ei se kamalalta näytä, vaatii hieman totuttelua kyl. Eli eli ketä tänään keskustassa, jos näkyillään?


Lol oon nolo.

Nyt on aika kääntää elämässä uus sivu ja se alkaa heti uudesta vuodesta. Heti kun kello lyö 00:00 ja ollaan vuoden 2014 puolella. Jätän huomioimatta sen paskan, mitä vuosi 2013 toi tullessaan. Muistan kumminkin ne hyvät muistot. Jatkan elämää. Uutena ihmisenä. Muutun ehkä siitä mahdollisesta ylimielisestä, kusipäisestä, ilottomasta Emmasta taas siihen normaaliin Emmaan. Hellyyttävään, huomaavaiseen, kivaan ja hyväsydämiseen Emmaan. Jos vaikka en olis niin itsekäs mitä nykyään oon.

Mutta nyt mun on oikeesti otettava itelleni aikaa. Kunnolla. Ihan myös mun pään takia. Kaikki menee aina loppuviimein hyvin, tavalla tai toisella. Asiat liikkuu aina suuntaan tai toiseen. Mulla on ihmisiä mun vierellä. Tärkeimmät ihmiset tällä hetkellä; Jaska, Nicole ja Sinna. Mun isosiskot tietenkin myös. Kuusi ihmistä mä tarvitsen mun rinnalle tässä vaiheessa, että selvitään kesään. Mut vahvoilla mielin lähössä uuteen vuoteen.
Hiihtolomalle 2014 on jo pieniä suunnitelmia. Jutskaillaan vaan Päksyn kanssa. Mutta, jos onnistuu niin saan viikon vapaata Jyväskylästä, Suomesta. Mulla on siis jotain, mitä odottaa ens vuodelta. Lisänä tietenkin ammattistartti, yhteishaku ja mahollinen lempialalle opiskelemaan pääseminen. Mutta feels good, kinda.

En nyt sano, että pystyisin heittämään kaikki ajatukset päästä noin vaan. En kiinnitä niihin niinkään huomiota. En tarkoita tälä myöskään sitä, ettenkö välittäis. Välitän, kiinnitän vain huomiota vähemmän ja säästelen päätä. Siinä kaikki. Voisin myös tähän samaan asiaan liittyen aloittaa projektin, valokuvausprojektin, jota kautta pyrin purkamaan erilaisia tunteita. Kiitos Nipe ideasta. Ei olisi käynyt pienessä mielessäkään.


Milja kaventaa paitaa, taustalla soi MTV'llä Chisun Baden-Baden. Ärsyttävän ylipirteen kuulosta tavaraa.Vois keittää kohta lisää kahvia, odotella neljä tuntia ja liikkua keskustaan. Jee. Pitää pysyä hereillä, ettei unirytmi enempää huonone. Tässä nyt kahen yön aikana nukkunu sen 3h ja senkin viime yönä. Uujeeuujee! Mutta jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!