5. joulukuuta 2013

Hetken maailma on tässä

Asiat tapahtuu nopeesti eikä niitten muuttumista aina ehdi tajuta ajoissa. Vasta sitten, kun puuttuminen on jo liian myöhästä. Se on ihan normaalia. Se on vain sen hetkisen paikoillaan, sitten asiat menee suuntaan tai toiseen. Mutta onneks on mahollisuus olla sopeutuvainen eri tilanteisiin. Ja sittenkun on se pieni hetki nauttia jostain, niin silloin sen tekee. Laittaa silmät kiinni, ei ajattele mitään suurta ja antaa tilanteen viedä. Niitä hetkiä ei aina osaa arvostaa mutta aikanaan siihen oppii. Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa.


Ei mun elämässä ole tapahtunut mitään suurta mullistusta paitsi, että sain koulupaikan ammattistartilta. Ja sitä kautta sitten sain ajatuksen aloittaa judon taas. Oon saanu motivaatiota tehdä hitosti lihaskuntoa ja kyllä noi lihakset jo alkaa tuntumaan. Elämä vois toki mennä paremminkin mutta tää on okei. Paskemminkin voisi varmaan mennä. Mulla on ihania ihmisiä mun vierellä. Uutena tuttavuutena tullut Mikkelin/Varkauden Ansku. Hirmu chilli tyyppi ja siis no, sen mielestä mä jotenkin muistutan mun olemuksella jotain Juttaa.. Ansku on kovin sekaisin ajoittain asiasta, haha.


Oon alkanu pyörii aika paljon yksin keskustassa. Saatan istuu Pressossa tunninkin kirjottamassa päiväkirjaa ja kuuntelen suomirappia tai jotain massapoppia. Harvemmin mitään sikke urbaania musaa. Ei oikein nappaa tällä hetkellä. En tiiä miks näytän totta kuvassa tosi surulliselta mutta ehkä sille on syynsä. Mut yksin on ihan kivaa.


Inka toi mun parhaat puolet tällä kuvalla esiin. En tiiä vielä yhtäkään näin edustavaa (ja samalla karmeinta) kuvaa meitsist. Hehhe. Rakastuin mun kieleen, se on jotenki hassul taval söpön muotone ja aika pieni. ÖR.
Näin muuten Sinnaa tänää. Samoin Kiiaa, Roopee, Inkaa, Jassua, Miraa, Siiriä ja Anskua tottakai! Kävin porukoillakin ja kattomassa reenejä jaja oah, kuolema. Kamala ikävä tatamille. Tahtoo tahtoo!
Nyt lottoon, että saanko yöks kaverin vaiko en. Ei oo viel siit tyypist kuulunu mitää...

Ps. Ulkona on sikke kylmä.
Pps. Keitä on menossa kattoo ptv ja bmth? Mä en.

2 kommenttia:

  1. Treenaatko useinkin judoo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos nyt sais ees aikaseks mennä kerranki viikossa nii ois hyvä. sit siitä jos oikeesti kunnol innostun nii useemmin ja ehkä must tulee kilpailija ja siin onki sit reenii 5-6 krtaa viikossa plus mun oma lihaskunto+lenkki tms :--)

      Poista

Leave a comment, please!