20. joulukuuta 2013

Girl you know

Melko valtavaa tavaraa. Tänään pienessä krapulassa menin steissille aamulla Sinnan seuraks ja sinne tulikin sitten Inka, Ansku ja Milo. Roope tuli pyörähtää Jaanan kanssa siinä. Melko pikaa Ansku ja Sinna lähti kohti Mikkelii ja jäin Inkan kanssa keskustaan. Not bad. Muru osti mulle kokista, koska darra. Thankies!

Chillasin keskustassa varmaa neljää asti mut sitte tuli pakottava tarve päästä kotiin jo. Pääsin himaa, musiikit päälle ja suihkuun. Voi vitsi, et tuntuki rentouttavalta olla tulikuumas suihkus ja kuunnella vaa musiikkia täysillä. Lisää lisää lisää.


Kohta ois lähtö jonnekin päin Jyväskylän seutua. Toivotaan, että selviän. Ihan hanurista kyl lähtee ulos, koska hävitin viime yönä mun toisen lapasen eikä mulla oo toisia. Näpit jäätyy, etenkin tupakanpolton jälkeen. EI VOI SORMET OLLA NIIN ÄLYTTÖMÄN KOHMEESSA !!? Plz. Mutta ehkä mä tsekkaan hiukset, vaatteet, kamat läpi viel ennenko lähen juoksemaan bussiin. Mulla on vajaa 15min aikaa. HUI!


Mä en tiedä mitä mun tisseille on tapahtunu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!