5. marraskuuta 2013

mut tajuuthan, että oot meistä se joka itkee

Mä olen vahva ihminen, vaikka mun tekstit antaakin toisin ehkä ymmärtää. Mä tiedän mitä oon kokenu ja mitä en. Mun kaverit on hävinny sitä mukaa ku niitä on ilmestyny. Mut mulla on ne tärkeimmät pysyny mun ympärillä kauan. Ja toivottavasti pysyykin siinä. Mut sille ei voi mitään, jos ne lähtee. Mä olen vahva ihminen, selviän mistä tahansa. En ole hävinnyt elämän taistelussa vieläkään, joten mulla on pakko olla joku tosi hyvä syy olla täällä vielä. Mä olen vahva ihminen, ja jaksan mitä tahansa. Kaikki ne epäonnistumiset kasvattaa ja tekee musta vahvemman. Mä olen vahva ihminen, en pelkää mitään. En ainakaan näytä mun pelkoo enään samalla tavalla kuin joskus. Mä olin kyllä vuosi sitten tosi kylmä, jäätävä, enkä halunnut (en osannut) näyttää sitä mitä mun sisällä sillon oli. Mä pidin asiat itselläni. Mut toi on kasvattanu mua ihmisenä. Mä olen vahva ihminen, ja mulla on ihania ihmisiä mun ympärillä. Ihmisiä, jotka on jaksanut seistä mun vierellä ja opettaa mua elää itseni kanssa paremmin ja hyväksymään tän mikä oon. Mä olen vahva ihminen ja olen selviytynyt asioista, joita osa ei ole kokenut. Kokemukset on yksilöllinen asia eikä kaikki todellakaan koe samoja asioita, samalla tavalla. Samankaltaisuuksia löytyy mutta tämä mun selviytymistarina on tämmöinen. Ei niin rankka ehkä kuin joillakin eikä niin iisi mitä joillakin. Mä olen vahva ihminen, ja myös pidän itseni vahvana. En anna epäonnistumisten masentaa mua täysin. Otan itseeni kyllä, jos töppään jossain mutta minkä mä sille olisin mahtanut? Sen oli tarkotus mennä tolla tavalla. Mä olen vahva ihminen, sanoi kuka mitä tahansa. Niin sinäkin oot vahva. Omalla tavallas. Sano kuka tahansa, mitä tahansa. Ei pitäis antaa muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa omaan itsetuntoonsa negatiivisella tavalla. Pitää ajatella, että se ihminen, joka just sano sulle jotain tosi alentavaa ja negatiivist tekstii, on itse aivan paskana ja hakee helpotusta oloonsa paskomalla muita ihmisiä sanallisesti. Sä olet vahva, mä olen vahva, me ollaan vahvoja. Mä olen vahva ihminen, eikä mun tarvitse pelkää muita. Elän omaa elämääni. Mä tiedän mitä mun asioita mun elämässä on tällä hetkellä. Kaikki ei tiedä niistä. Eikä todellakaan tarvitse tietää. Vihaajat vihaa, vilkutetaan me takasin ilosina. Paskotaan hyvällä mielellä niitten päitä. Eleitten kautta. Ei tarvita sanoja eikä fyysistä kosketusta, kun onnistutaan saamaan jonkun päivä perseelleen.

Mä olen vahva ihminen. Sä olet vahva ihminen, me kaikki ollaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!