21. marraskuuta 2013

Minä sinua vaan

Mulla on taas se hetki päällä, että tajuan asioita paremmin. Vaikka se tietty ihminen olis seissy mun edessä ikuisuuden, taas mä tajuan sen kuinka mä sitä --------. Jenni Vartiaisen kappale "Minä sinua vaan" iski niin syvälle ja teki lähtemättömän vaikutuksen muhun. Mä suorastaan itken ja kuuntelen sitä. Ja siemailen Megaforcea. Kohta nukkumaan ja ajattelemaan tota biisiä. En ehkä pääse tosta kappaleesta yli ollenkaan. Se iskeytyi oikeasti jäädäkseen. En selviä.

ihmiset kuin mantraa sitä toistelee
entä jos sen voima niin vain vähenee
en sitä suurta sanaa tahtois kuluttaa
enkä sanoo ääneen en ees kirjoittaa


 kuin karhuemo pentujaan ja luoja luomiaan
niin minä sinua vaan
vaik leipä loppuis vesikin yksi pysyis kuitenkin
minä sinua vaan

ja jos joku päivä sinä enää et
sittenkin ois mulla selvät sävelet
vaihtokauppaa käyvät toiset tunteillaan
minä tiedän että sua ainiaan


ja jos joskus syliin mustan maan
mä sua joudun kantamaan
niin minä sinua vaan



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!