4. toukokuuta 2013

Kuvapostausta: kun Jusu sai lainaan kalansilmäputken

TÄSSÄ OIS TÄÄ PÄIVÄ KUVINA. Aurinko paisto ja oli aivan älyttömän lämmintä, oikeesti. Nautin niin paljon. Haha. Oikeesti, Jusu sai eilen Nealta lainaa kalansilmäobjektiivin jaja tänää sillä oli se putki mukana keskustassa. Olin ehkä eniten siin kameran ees (no mitä sitte jos rakastan mun omaa naamaa?!) ja no nii, kuvat on siis enimmäksee täynnä mua. Nauttikaa !

JK'n takana ollaa piilossa

huomenta maailma

jusun jalat

täs sofia, mä ja allu

lämpeettekö?

MÄ NAURAN MUN SILMILLE

aurinko halus mukaa kuvaa

just chillin' here

täs jenna ja mä

joo, tässäki. aleksi yritti vaan tunkee mukaa
 Oon niin söpö. Ajoittain. Tänää olin aika kp, myönnän. Kuka tahansa lämpeis eiku. Nomuttajoo. Haluisin kyl näyttää aina yhtähyvältä mitä tänäänki näytin. Pöh. Huomen on kyl pakko laittaa sitä pinkkii suoravärii päähän et saisin tuolta takaa ton haalistuneen pinkin pois. Näyttää ällöttävältä, kui kukaa voi haluu mua.

jenna, mä ja allu

kyllä, pidin ihmisiin yhteyttä vielä puhelimellaki

edelleen dataamassa

jätettii JK'n takapuoli rauhaan ja siirryttii rappusille pahapyllyilemään

wtlf, miks mulla on puhelin koko aja kädessä?

juu hei, kalansilmä on ihana

tässä mun pää on nii hassun muotone D::
Varmaa muute näpräsin mun puhelinta koko aja. Joojoo, no mut whatsapissa oli vähä jännempää seuraa muhahahha ! Istuttiin pressossa ikuisuus koska puhelimista uhkas loppuu akku (kiitos Anki <3 ok ok, oli sul kiva jubaa) ja sitte pyörittii JK ja forumin välis _koko ajan_.
Nyt meen nukkuu ennenku Jusun mutsi tulee tänne huoneesee XD

6 kommenttia:

Leave a comment, please!