26. toukokuuta 2013

When I'm not good enough

Ulkona on aivan törkeen kylmä ja pitäis vielä käyttää Ricoo ulkona. Jos sitä nyt ees jaksais. Ultimatevitutus päällä eikä oikee huvita tehää mitään muutaku vetää perseest ja polttaa kolme toppaa tupakkaa. Feeling great. Mut siis jos mua vituttaa ihan syystä, oon äksy, nii ei mulle tarvii siit valittaa, jos ite on ollu syypää koko juttuu. Ensinnäki mä arvostaisin, jos ilmotettais liikkumisesta paikasta A paikkaan B. Toiseksee, jos muhun ei kiinnitä huomioo vaa pakenee jonkun toisen vieree nii siit vaa. Eiköhä se mun vuoro tuu joskus. Mut en mä kauaa tollasta kato. Jossain se raja menee. Kolmanneksee, jos mä joudun oottaa tunnin turhaan ja sit vielä siihe päälle pari tuntia ennenku ilmotetaa itestää ni voi joo olla, että oon pikkuse huonolla tuulella siin vaihees. Kyrsii niin saatanasti, ettei enää ees nukuta. Tosi kivaa hei.
Millon on mun vuoro olla sun prioritylistalla ykkösenä?

2 kommenttia:

Leave a comment, please!