23. toukokuuta 2013

Paloja toukokuulta

Helpostusta teille, paljon kuvia ja vähän tekstiä. Ei tarvii puuduttaa silmiä. Mutta tässä on toukokuuta palasina. Tästä kuustahan ei kauheesti oo mitää jäljelläkää. Asioita on tapahtunu aivan älyttömästi liikaa. Asun tällä hetkellä Jusun luona ja oon siellä siihen asti kuhan saan kämpän. Käyn ens viikon alussa OVV'llä purkamassa nykyisen vuokrasopimuksen ja haen kämppää KOAS'lta. Ei siit puparin kämpästä tuu paskaakaa. Helpommalla pääsen ku yksin muutan jonnekin. Ja kesällä ehkä muutto Pieksämäelle ja sitte siihen päälle vielä lukionvaihto. Jeejee, can't wait.

Muttajuu, nää kuvat on täysinaivantotally sekaisin. En jaksanu laittaa aikajärjestyksee mut tuskin haittaa. Kuvissa seikkailee Juuso, Jenna, Tane, Jusu, Anki, Emmi, Rico ja meikä. Toivottavasti teiän silmät ei raiskaannu tms. Nää on kivoja kuvia, oikeesti. Uskokaa mua!

Juuso, Jenna ja Tane

Jenna, Tane ja mä

Ihanko mun toine puoli naamasta ois vammaantunu

alemmuuskompleksi, miks muut ihmiset näyttää niin hyvältä

Jusun seksipose

En tainnu oikee lämpee Jusulle

Mitä sitte, jos suljinaika vähä venähti?

Yritin olla herkkä poika

Täs mun datisnurkka Jusun (eli samalla munki) kuistilla. Tärkeimmät mukana;
tupakat, mehu, kone ja puhelin.

Oon retu

Anki on kovin suloinen

RICO THE MASTER

jou äijjät

Tää oli tätä ku Ankil oli vielä takapiiska

Anki on kp

Emmi ja Anki ja Garage

Emmi (when you see it), Anki ja Jennan redhair

Ja mun naamaan on hyvä lopettaa !
Joo, kello on kohta yks ja me ollaa Jusun kanssa Hannan luona yötä. Täs samalla katotaan Scary Movie 2, huisin jännää on, ja valvotaan kahvin voimin. Anki tulee tänne aamulla ysin jälkeen ja sitten juuan aamukahvit.  Pitäis muka onnistuu herää ennen ysiä (mä en tajuu mikä siin heräämises on niin vaikeeta mut en mä vaa osaa avata silmiä ajoissa) ja olla avaamas ovee mukavasti yön jälkee. Näytän varmasti seksikkäältä, kärpäsetki laukee. Hyvä juttu on, se etten käyny suihkussa nyt illalla, koska mun pantavuutta ois lisänny mun hiukset, koska suihku illalla ja nukuttu yö yhistelmä saa mun tukan näyttää after sex hiuksilta. Jesjes. Nojoo, huomaa tän yöpyrytyksen taas. En ehkä kestä.
Nyt nukkumaa Scary Movien seurana. Puspus naamarit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!