6. tammikuuta 2013

And it's good enough to make me wanna fall in love

5.1.2013
For real, tää viikko ei oo ollu _yhtään_ mun viikko. Mua on vituttanut niin älyttömästi, et kuolen. Ja tänään piti sitten tunkasta korvaan 10mm. Musta tuntuu, et mun korva kuolee ihan just tähän viiltävään kipuun. Mua unettaa, sattuu päähän ja mulla on huono olo. Itken sisäisesti verta. Tappakaa mut. Kiitos.

Maybe we're just having too much fun

Onneks mulla on Heli ;_; Sain purettua mun päätä sille ja sain vastauksen mun vitutukseen; mä vaan pelkään menettäväni jotain itelleni hirmu arvokasta. (Eli tässä tilanteessa Jassun) Mun pään purkauksen jälkeen huomasin, ettei mua enää sattunu päähän, ei ollu enää nii usvanen eikä huono olo. Toi kaikki siis johtu tosta vitunmoisesta vitutuksesta.

6.1.2013
Tänä aamuna oli kiva herätä, kun korva oli ihan tuskissaan turvonnu ja kuollu ja naamassa komeili silikonista aiheutunu allergine reaktio. Namnam. No, otin sitten sen 10mm venyn pois korvasta ja kappas kakkaa, revennyhän se oli. MITEN TYHMÄ IHMISEN PITÄÄ OLLA? Munki oli vaan pakko pitää sitä kymppiä korvassa niin kauan, et se kipu loppuis. Eipä loppunutkaan, olin vaan jo tottunut siihen. Nyt toi korva on iha kuollu edelleen ja kipee, jos siihen koskee.. Ja varmaan annan mennä umpeen, että parantuu kunnolla. Saa sitten nähä joskus jos alan taas venyttää sitä :----) Nyt otan kyl maltilla ton venyttämisen, ei oo mitää ideaa nopeuttaa, etenkää jos tekee tollee mun korvalle :c

Nyt oonki jo periaatteessa ihan hyvillä mielin. Toi korva toivottavasti parantuu ja sitten taas oon iha itteni. WHOA. Toisaalta, haluaisin jo laittaa tohon korvaan ees sen nelosen, että toi reikä pysyis auki, ettei kasvais umpeen samantien. Toisaalta, haluaisin olla laittamatta tohon mitää, että se varmasti parantuis. MUTTA, jos toi ei tiputa enää mitään nii sitte voisin laittaa sen nelosen :3 Tai jopa vitosen... We'll see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!