16. tammikuuta 2013

Changing your name doesn't mean you have to change the way you live

Vaihdoin mun blogin osotteen. Huomasitte sen varmaankin. Möwmöwmöw. Olin lähellä poistaa koko blogin, koska tänne sen verran harvoin jo kirjoittelen. No, ehkä mä jaksan ylläpitää tätä roskaa vähän pidempään kerran teitä lukijoitakin on jo kertyny tasan kymppi! Ehkä sen kunniaksi voisin kertoa 10 asiaa.....jostain. Mistä haluutte mun kertovan 10 asiaa? Ehdotuksia otetaan vastaan.


Oh god, kymmenen asiaa. Ehkä siitä selvitään MUTTA EKA SE AIHE mistä se kymppi tulee. Miw.

Näytän 13-vuotiaalta. Tein tämmöisen huomion tässä joku aika sitten. Oon saattanu mainitakin asiasta. Sen oon kyl sisäistäny jo, että näytän ikäistäny nuoremmalta mutta jopa 5 vuotta nuoremmalta! Oon varmaan sitten 3kymppisenä iha saatanan kuuma ku muut alkaa kuihtumaan tai lihomaan hallitsemattomasti. Kjeh. I feel like a winner. Siis sitten kolmekymppisenä, en nyt, koska on äärimmäisen ärsyttävää kuulla, jos joku sanoo sua ikäistän nuoremmaks ku oot just saavuttanut täysi-ikäisyyden. MUAARRRRR.

Paitöwei, haluisin vaihtaa mun nimen. Emma on niin tyhmä. Tai siis onhan se nätti mutta joku siinä tökkää. Emma. Emma emma emma emma emma. Ei vaan toimi. Saattaisin mahollisesti sitten myöhemmin katua mun nimen vaihtamista, joten ehkä annanki olla. MUTTAKUN. (tässä sen heti huomaa, etten osaa päättää jos alan miettimään liikaa. Jos taas en ajattele tämmöstä asiaa, niin sitten olenkin ajattelematon ja teen hutiloituja päätöksiä........ Oisko jossain vaihtoehtoa, josta mäkin hyötyisin?)



Nojoo, en halua sitten että alatte kommentoimaan mulle törkeeseen tapaan mun kirjotusaiheista. JOS EI MIELYTÄ, ÄLÄ LUE 83 hei.

6 kommenttia:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd okei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ois kyllä iha hirmusesti asiaa mut ei kai sit mitää :'(

      Poista
    2. kuka olet :c kerro asiasi sitten!

      Poista
  2. Emma on hyvä nimi. Ja oot aika herkku vaikka näytätkin tosi nuorelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :3 jajoo, tiedän että näytän nuorelta :--------D

      Poista
  3. kerro pitkästi sun uusista kavereista! ja ystäivstä!

    VastaaPoista

Leave a comment, please!