13. tammikuuta 2013

What are you dreaming of

I feel so stupid. I am like a curious child with no rules said by her parents. Who do I think I am? What if I'm not the one who I supposed to be? What if you just think you know me but for real you don't? Way too many questions, way too difficult to anwer.



Oon pahoillani mun enkun skillseistä. Vain vähäsen ruosteessa, vaikka kirjotukset onkin tulossa ihan tuota pikaa eteen. Huihui, täytyy pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan niihin. Tavoitteena mulla on saada enkusta vähintään M ja ruotsista vähintään C. Kovat on tavotteet mut aion onnistua !

Formissa kysyttiin, että mikä mun unelma on ja aionko toteuttaa sen. Mulla on unelma mut mun unelma on oikeestaa monivaiheinen. Eka vaihe on, että valmistun lukiosta (ja se tulee tapahtumaan joulukuussa 2013). Tokassa vaiheessa hommaan itselleni opiskelupaikan. Kolmas vaihe on se, että valmistun siihen ammattiin, johon haluan tai johon parhaiten sovellun omasta sekä vanhempieni mielestä (olen huono tekemään itse päätöksiä). Neljännessä vaiheessa mulla on ammatti, oma asunto Porvoosta (, koska kaunein kaupunki ikinä) ja olen oppinut elämään mun omaa elämää vastuullisesti sekä tekemään mun omat valinnat harkiten ja punniten kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja. Mun suurin unelma kokonaisuudessaan on siis oppia elämään elämää.

Samoihin aikoihin tuli kysymys "Kuka on sun idoli?"
Oh god. En ole miettinyt tämmöistä aikoihin. Muistan, kun yhdessä vaiheessa se oli mun äiti. Mutta nyt kun tätä mietin kunnolla niin tulin siihen lopputulokseen, että mun isosiskot. Niitten elämä on just semmosta, millaseks haluisin mun oman elämän. Kaikilla on ihana perhe, oma asunto ja ammatti. Sellaseks mä haluan isona. Siskot on mun esikuvia. Ja pakko myöntää, että mulla on vähän ikävä vanhaa minääni. Sitä tyttömäistä minua. Millainen olisin tai millainen mun kaveripiiri olis? Ehdin jo kuvitella itseni pitkillä hiuksilla, hoikkana ja tyttövaatteet päällä. Ne oli nätit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!