20. joulukuuta 2012

Hit the ball

Hoho, rakkaus osti mulle joululahjan ! Paidan, jota oon halunnu niin kauan (mutku mulla ei oo ikinä ollu rahaa :c). MAU. En ois halunnu noin kallista (melkee kakskymppiä ._.) mutku mä sain luvan tohon paitaan nii sit mä myös valitsin sen :3 Oon jassulle _ainakin kakskyt viikkoo niinniin kiltisti ku osaan. Uiii, tykkään! (Siis paidasta, en kilttinä olemisesta n__n) Muttta iiih, toi paita on niin rakkaus for real! Hmmmm :3

Tämän se osti, kur
 Hypähtelen ilosta täällä nyt. Jee! Oa, mitäs muuta tänään. Siivosin taloa. Oon niin ylpee itestäni, koska en ois ikinä uskonu saavani itteeni siivoomaan täällä. Tää on niin historiallista. (piikkuisen laiska, ei haittaa..)

Ja heti pakkoposetukset ton paidan kanssa, anteeks :'3
Oon ihan kikseissä nyt. Sit ostin iskälle kalenterin joululahjaks, äitin rahoilla, koska se on oikeesti joululahja äitiltä eikä multa :') Mut mä kilttinä tyttönä kävin ostamassa sen äitin puolesta. Jeejee. Sittteen, mä ostin Jassulle lahjan tietenin. Sillä oli yhet bokserit seppällässä, mitkä se ois halunnu mut ei niitä sitten ollukaan siellä ni se valitsi sitten yhet toiset 8D Ja joo, sit vielä ruokin sen.! Oon ihan kiva tyttöystävä.
Itsekin muuten ostin yhdet. En näytä niitä, koska ne on nyt piilossa jouluks XD Joululahja minulta minulle, parasta <3

NOPÖÖ, hammashymy. hyi
Oon niin pahoillani taas tästä tylsästä ja laiskasta tekstistä. Odotelkaa sitä jouluaaton juttua vaan !

1 kommentti:

  1. hei haastoin sut tollaseen juttuun! :--)
    http://ionlyneedursmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Leave a comment, please!