30. tammikuuta 2013

Mä vähä niiku tykkään sust...... Tuuks pussailee?

Koska mun tyttöystävä on itserakas nii se halus, että kirjotan siitä piiiitkän jutun täynnä kaikkee kivaa asiaa :3 Okei, haluan itekki kirjottaa siitä ihmisestä, koska ihaninta ikinä apua! Taas oon huomannu miten onnelliseks Jassu saa mut ja kui hyvä ja helppo mun on olla sen kanssa. Sen kanssa on parasta hengaa ja mä pystyn sanoo sille mitä tahansa. Nyttenki Jassu tietää musta melkee kaiken. Semmosiakin asioita, joita mun isosiskot ei tiiä ja se on aika hyvin.


Me tutustuttii Jassun kans sillee, et Jassu ite rupes juttelee mulle. Olin sillon osastolla ja hoitajat ainakin huomas mun mielialan kohoamisen (ja vain ja ainoastaan sen takia, koska Jassu jutskaili mun kaa). En oo ikin saanu tietää semmosta varmaa syytä siihen, et miks Jassu alko sitten puhumaan mutta jotain tämmöstä, että "aattelin et oot söpö ja jotain" :--------D Käy toikin! Anyways, sen ekan pvän puhumisen jälkeen ollaankin puhuttu joka päivä. Niiku oikeesti joka päivä. Meillä taitaa olla tasan yks välipäivä näitten neljän kk aikana, jotka ollaan tunnettu.
Me nähtiin Jassun kanssa ekan kerran livenä lokakuussa syyslomalla. Muistan mun oman reaktion, kun kuulin Jassun nimen, käännyin ja salee sulin samantie ku näin ton ihmisen. Jassun reaktiona oli "AAAAA MITÄVITTUU kuuma nainen", HAHA. Ei me ehitty paljoo juttelee tai hengaamaa Jassun kanssa ku mun piti lähtee coffarii sinemin, melsan ja emman kanssa. Ku istuin coffaris nii vähän ajan päästä Jassulta tuli viesti "oot entistä söpömpi livenä :c". Aww. Sulin.
Nähtiin seuraavan kerran saman vkon torstaina, kun menin Suvin luo yöks ja Jassu oli siellä. Okei, Jassu kyl aiheutti mulle alkeellisen sydänkohtauksen yön aikana mut ei se mun kiinnostusta häivyttäny. Pahenti vaan oikeestaa sillee hassulla tavalla :D Nomutta, sitten viikko kaks ton yökylän jälkee menin Jassun luo ekan kerran. Sen jälkeen ollaan nähty lähes joka päivä reilun 3kk ajan. Eikä vieläkää mee hermot !

Me alettiin seurustelemaan 7.11. ja tästä saa kiittää Paulaa, koska Paula laitto Jassun puhumaan mulle ja kysymään seurustelusta. KIITOS PAULA! Muttamutta, ollaan nyt seurusteltu reilu 2kk ja ens viikon torstaina tulee 3kk täyteen! On varmaa koko elämäni onnellisimmat 3 kk. En oo ikin tuntenu itteeni näin rakastetuks ihmiseks, oikeesti. Vaikka meillä onki pikkuriitoi, nii en mä ikinä vihaa Jassua. En varmaan koskaan.
Omg, haluaisin alkaa lässyttää tähän Jassusta mutta ehkä en viitti 8D Taiku Jassu on mulle kaikki kaikessa ja rakastan sitä yli kaiken, vaikka se mua nössöks haukkuuki :'3
Parhautta Jassun kanssa on ne yöt saman peiton alla, joita tulee harvoin. Samoin ne hetket ku sun ei tarvii sanoo mitään ja sä vaan rakastut siihen ihmiseen lisää. Jassu on ensimmäinen ihminen, joka saa mun kropan, äänen ja hengityksen tärisee hyvällä tavalla. En varmaa rakasta ees mun perhettä näin paljoo. Okei, rakastan mut Jassua kans. Saanko mä itkee? Ajatuskin siitä, että erottais tai jotain vastaavaa. Ei kiitos. En halua ees aatella tommosia, koska rakas sano, ettei me erota ikin n______n


2 kommenttia:

  1. KIVA EMMA HEI MEIKÄ MELKEIN VOLLAA TÄÄLLÄ KOSKA AWW ): ootte söpöjä!

    VastaaPoista

Leave a comment, please!