9. joulukuuta 2012

Little monsters inside of humans

Heivainhei. Eilen oli kuvaamispäivä niiku tän postauksen pohjalta pystyy päättelee periaatteessa. Hehhe, mutta tommosta materiaalia eiliseltä, hur. Otin ehkä tuhat kuvaa ja sain onnistumaan kolme (?), bitch please mikä mun naamaa vaivaa.

Eilinen meni niin jumittaessa. Nukuin päivä yhteen ja selvisin kyllä sitten kuitenkin ennätysajassa (kello kolmeen mennessä) kaupalle ostamaan savukkeita. Varpaat jääty liian pienissä converseissä, ja sillä hetkellä päätin, etten enää ikinä käytä liian pieniä converseja pakkasella; tulee varvasruumiita.
Kauppailun jälkeen menin bussipysäkille istumaan ja oottamaan, että Tiitu olis tullu. SIinä sit ootellessa kattelin mun housuja (don't even think about asking). Pystyin huudahtamaan "OMG MUN HOUSUISTA NÄKEE LÄPI!", koska niistä oikeesti näki läpi. Vain muutamasta kohtaa reikiintyneet housut :'3 hups.

Hei mitä aattelette semmosesta, ku homous. Onko se teiän mielestä hyväksyttävää vai sairaus? Vai onko enää edes inhimillistä puhua homouden hyväksymisestä? Eletään kuitenkin vuotta 2012, joten luulis ihmisten luokittelevan homoseksuaalit jo ihan ihmisiks. Tuntuu ihan tyhmältä jo miettiäki tämmöstä asiaa.
Hassuinta ehkä on se, että niiku mun ikäset pissipäät ignooraa homoja. Bitches please, te näätte meitä muitten ihmisten joukossa joka helvetin päivä. Ymmärrettävää on maailmansotien aikana eläneiden jonkin asteinen mahd. homofobia mutta ihan nuorisoki. Okei, tosi iso osa ihmisistä on ihan okei, mut keskustassa näkee niitä ihmisolentoja, jotka kattoo tosi halveksivasti ja arvostellen, jos kävelee käsikädessä tytön kanssa. Not your life, so don't judge. MÖR.
Miksei heteroutta pidetä "omituisena"? Kuka on määränny, et heterona oleminen on "normaalia" tai "normaalimpaa"? KUKA TON ON SAANU PÄÄHÄNSÄ FOR REAL?! Koska ehkä tyhmin wannabetajuaminen. Mut miettikää, kui luonnottoman kuulosta on, että nainen ja mies on kiinnostunu toisistaan. Anatomisesti täysin erilaiset, henkisesti eri tasoiset lihakasat. Ugh. Jätän tän tähän.

Ei mulla muuta, lähen Myllyjärvelle.


Enkä nyt tosiaankaa oo hakemassa kenenkää vihoja ylleni tolla avautumisella. Älkää loukkaantuko siis.

7 kommenttia:

  1. Haluaisitko huomiota homoudellasi? Oletko pettynyt jos ihmiset eivät tule kättelemään ja onnittelemaan sinua, vaan "ignoraavat" tai vilkaisevat "halveksuen"?

    Onko sinun tapauksessasi tekopyhää vaatia hyväksyntää homoille, kun itse pidät heteroita samassa asemassa kuin tässä postauksessa mainitsemasi homofobikot. Pidät heteroutta luonnottmana samanaikaisesti kuin kailotat siitä miten sinut tuomitaan.

    Minulla ei ole mitään homoja eikä heteroita vastaan. Halusin tuoda esiin pointtisi ristiriidat, olisi hienoa jos osaisit perustella sanomisiasi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen henkisesti 13, älä odota minulta sellaista :') tulisit myös nimellisenä tuomaan mun pointin ristiriitoja esiin, arvostaisin.

      Poista
    2. Olen henkisesti 13, älä odota minulta sellaista :') tulisit myös nimellisenä tuomaan mun pointin ristiriitoja esiin, arvostaisin.

      Poista
    3. Näytätkin siltä :) herättää vaan paljon kysymysmerkkejä tää sun blogi kun yks ja ainoa mielipidepostaus noiden "mä tein sitä ja tätä tänään"- ja korvapostausten lisäksi, jossa ei sit ollu mitään järkeä.

      Poista
    4. jos et oo tyytyväine ni älä lue mut ei tarvii tulla anoilee siitä mistä mä kirjotan. bitch please :) ja otan ton kohteliaisuutena, et näytän 13 vuotiaalta. näytän kolmekymppisenä varmaa iha vitu hyvältä...........

      Poista
    5. Kannattaa ottaa, voi olla että näytätkin! Kestä palautetta kun kommenttia (näköjään kerrankin) saat. Musta on ihan mukavaa lukea näinkin paskoja blogeja enkä ole tyytymätön. Vinkkinä vielä, bitch pleasin ylikuluttaminen on juuri sitä 13v juttua ;) kaikilla on parantamisen varaa

      Poista
    6. Jäädyitkö?

      Poista

Leave a comment, please!