18. joulukuuta 2012

OAH

Hei ihmiset, te just jotka saatatte lukee mun höpötyksiä. Haluatteko jättää itestänne jonkin näkösen merkin, että ootte käyny täällä? Jotkut kivat jaksaa klikkailla noita 'toimintoja' ja se on kivaa :-------) Arvostan.
Mä tiedän, että oon tällä hetkellä ehkä tylsin ihminen ikinä, koska lyhyet jutut. Ja joskus harvoin kun jaksaisin kirjottaa pitkästi niin sitten se asia on vaan semmosta tosi tyhmää. Ou, pitäis koittaa ryhdistäytyä! Mutta sen lupaan, että jouluna mä kirjotan teille pitkästi ja kivasti ja laittelen kivoi kuviikin sinne :----)

Okei, nyt joku saa ilmoittautua mulle. Kuka vittupää uskaltaa tulla muka multa kysymää formissa "mikste ette eroo jassunkaa jo..........". Mur, kikkailen päitä irti, jos joku ei tunnusta nyt.

Kiitosta.

4 kommenttia:

  1. MINÄ OLEN KÄYNYT TÄÄLLÄ !!!1 t. ihmississä on peltoja )--: ps. mul melkei samanlainen paita jejeje

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOO IHANAA ANU, OOT SUPER <3 ! todista mulle, et ihmisissä on peltoja :------( ja toi paita on niiiin nam :3

      Poista
  2. minäää! :)
    ja aika ilkeesti sanottu, ehkä se on ihastunut suhun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oij kivaa! :33 mut yyh, ilmottautuis ees. haluan tietää kuka se ihminen on. tollane, mitä se sano, saa mun aivot kiehumaan :'-----)

      Poista

Leave a comment, please!