16. joulukuuta 2012

Puolusta kuningasta


Tässä vielä kuvaa siitä mun 6mm. Namnam, jopa mun kummitäti tykkää! Ja se on jo aika hieno saavutus, koska meiän suvun vanhemmilla naisilla on vähän tapana olla tykkäämättä tämmösistä "hullutuksista" :----)

Perjantai meni eka keskustassa ihmisten parissa. näin jasssua paulaa maria leidaa jusua petraa mirkaa sinemii ja keitäköhä muita, hihjeij! sit illan olin kotona. lauantaina mä heräsin ennen yhtätoista ja lähin käymää kaupassa, sit tein lumityöt ja menin koneelle. kävin suihkussa ja sit keskustaa tiitun kans. keskustassa näin jusun ja jassun. hinsterki tuli sinne ja sit vaan lagailtii. käytii jusun kans tupakilla jossai jk'n hlökunnan vakitupakkapaikalla, jossa oli lämmin <3 joku mäkkärin työntekijä sit tuli kyylimää meitä pahasti ja oltiin et "ei tulla tänne enää :---------)". sit joskus kasin aikaa lähettii mä jassu tiitu hinsterille ja siellä oltiin maattiin kakskolme tuntia. sain ruokaa <3 jassu lähti 2305 bussil pois ja me mentii tiitun kans hoffelle ja täällä ollaan. meiän ei pitäny olla täällä kauaa mut tsädääm, voi tätä vitutuksen määrää :) haluan jo kotiin syömään ja nukkumaan. kiitos.

Joku saattaa tunnistaa äsköisen tekstin pätkän mun formista. Joo, rupes laiskottaa, nii päätin sitten kopioida tekstin sieltä XD Jeeee, sorisorisori. Voisin mennä nyt nukkuilee, kello on kuitenki jo neljä aamuyöllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Leave a comment, please!